gtaewald Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Ik was mijn black legion battle axe aan het exporteren als dff. kwam hij met een fout aanzetten met de volgende melding: MAXScript Rollout Handler Exception --Unknow property: "Diffuse" in #Multi/Sub-Object:01 - Default(Standard:Material #0, Standard:Material #1, Standard:Material #2, Standard:Material #3, Standard:Material #4, Standard:Material #5) Het liefst zo snel als mogelijk te reageren. EDIT: Alle texturen staan in een Multi/Sub-Object. EDIT2: hij geeft 5 Standard:Material dingen aan maar ik heb er zes in de Multi/Sub-Object staan. EDIT3: Laat maar, Sorry voor het extra topic. Ik doe alle materials nu in een apparte slot. Bewerkt: 10 januari 2011 door gtaewald Reageren
gtaewald Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Sorry voor dubbelpost maar anders werd het onoverzichtelijk. *diepe zucht* Ik had hem getextuurd en sloeg het zonder problemen op als een dff. crash In Spark wou hij 4 texturen niet weergeven. Als ik hem ingame test slaat hij vast. Reageren
Beagle Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Heeft ELKE polygoon wel een textuur toegewezen gekregen? Heb je in de TXD "compress all" gedaan? Reageren
gtaewald Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) Ik zal het eens chekken. maar 3 textures zijn wel 3000 bij 2000 pixels. EDIT: ( <--- zegt genoeg. ) Bewerkt: 14 januari 2011 door gtaewald Reageren
Beagle Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Dat is vééél te groot. 512x512 is al genoeg. Reageren
gtaewald Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Voordat ik het had getextuurd had ik ze kleiner gemaakt. Nu zijn ze 600 bij 400. Maar toch crashen. Bewerkt: 15 januari 2011 door gtaewald Reageren
Shadow-Link Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 600x400 is ook een maat die niet toegestaan is. Ik weet niet welke tool jij gebruikt voor je TXD's maar ik weet dat TXD Workshop de files automatisch compressed en de goede maat maakt (bijv. 512x512 1024x1024 of 512x1024) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.