Jump to content

AdapterFout Asus WL 167 G


007 Harings

Recommended Posts

Hallo

Ik heb een Asus Adapterfoutcode

Ik heb deze Adpater ASUS WL - 167 G

Gekocht wat jaren geleden van Belgacom. En heb hem op me PC XP geinstalleerd en het werkte perfect maar een jaar geleden heb ik windows 7 eropgezet en was ik op de Gwne Internetkabel gegaan. Omdat me pc nu boven staat heb ik die asus geinstalleerd op die Windows 7 en voltooid en wnr ik de asus WL-167 G opstart via ASUS WLAN CONTROL dan krijg ik deze fout:

ezio1c.jpg

PS: onder de error heb ik de afbeelding van de link geplakt van de ASUS WLAN CONTROL.

Het internet werkt gwn met de Windows ik krijg ontvangst en internet maar het nadeel is telkens wnr ik me pc opstart dan krijg ik weer die error tevoorschijn.

Ik heb al geprobeert van reinstal en de Laatste update gedownload en geinstalt van de asus site. Wat moet ik nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

dus je gebruikt nu internet via de kabel?

Wss niet, eerst stond de PC onder, met kabel.

En nu is ie naar boven gegaan, maar daar loopt geen kabel, dus daar wilt hij die wireless adapter voor gebruiken.

Ot: Ik zou het niet weten, wat ik wel wil toevoegen, ik heb hier een Linksys liggen en die deed het ook al niet op Windows 7 64bit.

Link to comment
Delen op andere websites

dus je gebruikt nu internet via de kabel?

Wss niet, eerst stond de PC onder, met kabel.

En nu is ie naar boven gegaan, maar daar loopt geen kabel, dus daar wilt hij die wireless adapter voor gebruiken.

Ot: Ik zou het niet weten, wat ik wel wil toevoegen, ik heb hier een Linksys liggen en die deed het ook al niet op Windows 7 64bit.

Ik heb W7 32 Bit

En ik heb wel internet via de stick maar ik kan niet in de control panel van de usb stick. En ik krijg steeds deze FoutCode wnr ik de pc opstart

Die foutmelding duidt op een niet geïnstalleerd .NET Framework. Probeer de volgende versies op volgorde de installeren:

2.0, 3.5, 4

Links kun je via Google vinden. ;)

Is niet gelukt

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...