Gino Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik denk zelf ook gewoon dat het iemand is die heel even in een cutscene voorbij komt gewoon als een hoer ofzo bij iemand waarvan je een missie krijgt 600 bericht Reageren
Caltson Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik zal wel es gaan checken ben SA aan het herspelen met de Cutscenes als ik ze vind zal ik dit hier wel melden Reageren
GTA_addict Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Is het niet die vrouw die in de missie Ice Cold Killa "Were running low honey" tegen Jizzy zegt. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Is het niet die vrouw die in de missie Ice Cold Killa "Were running low honey" tegen Jizzy zegt. Wie kan even die missie spelen en als je dan binnen bent inzoomen (camera/Sniper) op die bank waar Jizzy zit met z'n girls, dan zie je vanzelf wel of er een blonde griet tussen zit. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Een prostituee sorry voor het grof taalgebruik Reageren
Fireman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ze is een hoer van jizzy... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.