Dippie Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Ik ben bezig om alle tekst te vernederlandsen, maar ik weet niet of er al mods zijn die dit bevatten. Anders zou ik die wel graag willen hebben. De reden waarom ik het hier plaats? Omdat in het 'Zoek een mod'-topic geen activiteit is, en hier hoop ik wel. Reageren
Dotz Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Klinkt interessant, ik weet niet of hier een mod voor bestaat. Bedoel je met ''Vernederlandsen'' overigens vertalen of een Nederlands tintje geven aan de tekst? Reageren
Dippie Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik bedoel daarmee het vertalen van alle tekst, dus dat je een soort ondertiteling krijgt van wat er allemaal gezegd wordt. Dat duurt nog wel even, maar dan zou ik ook graag willen weten hoe ik dat in GTA VC kan zetten. En of het toch al niet bestaat. Reageren
vice Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik ben ook niet zo recent geleden met hetzelfde idee gekomen, (had ook al een klein beetje vertaald ). Er bestaat al wel een NL mod voor Vice City, maar hier op het forum weet ik er niet zo meteen eentje zijn. Dus volgens mij bestaat er nog geen van Gtaforum zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.