treindom Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Hallo. Ik heb al 2 script van internet gehaalt. In de reacties staat dat hij het gewoon perfect doet. Maar als ik heb ingame zet doet hij alles gewoon goed. Ik typ de code in. Maar dan klik op op iets in het begin dialog scherm. Dat klik ik er 2x op of klik op tongue (zo iets dan) Maar dan valt die box weg en er is nog niks gebeurt. Aangezien het een gedownload script is vind ik dit best wel raar. Aangezien hij het bij mij PRIECIES hetzelfde script in een andere server gewoon heel erg goed doet. Dus ligt het aan mij? Aangezien het script ongeveer 3000 regels heeft zet ik hier een link neer met het script. Het ene script met de 3000 regels : Press Here / Klik Hier Het andere kleinere script wat de dialog box ook weg valt : Press Here / Klik Hier Veel succes. Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 of je maakt gewoon zelf je gamemode en dan is ie nog eens origineel ook. Reageren
Morph1 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 de response is dit: ShowPlayerDialog(playerid,1224,DIALOG_STYLE_LIST,"Tuners","Elegy\nFlash\nJester\nSultan\nUranus\nStratum","Ok", "Cancel"); totale onzin. met response kan je kijken of de speler de linker of de rechter knop van de dialog heeft gedrukt. als je een response heb heeft de speler de linker gedrukt, en als je geen response heb heeft de speler de rechter gedrukt : dan heb je dus bijvoorbeeld : if(response == 1) // als de speler de linkerknop drukt en if(response == 0) // als de speler de rechterknop drukt het aanmaken en laten zien van de dialog heeft dus totaal niets met response te maken, pas wanneer je je dialog wilt verwerken en controlleren welke knop de speler heeft gedrukt gebruik je de response. Reageren
Morph1 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) if(dialogid == 101 && response == 1) en er staat toch echt "response == 1)" probeer er maar niet tegenin te gaan. ik heb nog niet eens een maand geleden een filterscript hier gereleased met een accountsysteem in dialogen. Bewerkt: 16 januari 2011 door Morph1 Reageren
Megadreams Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Een goede mogelijkheid om met dialogs te leren werken is om mijn tutorial te volgen die er wel om een reden is geschreven. Klikje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.