R-fl3x Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Heb net Photoshop cs5 extened edition gekocht. En man wat is dat ingewikkeld. Ik weet alleen dat er zo een soort van brush is waarmee je dingen witter kunt maken en daar ben ik al de hele tijd dingen mee witter aan het maken. Maar ik leer het nog Photoshop is echt wel leuk als je er eenmaal (een beetje) mee kunt werken. Het is je geld wel waard. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Gekocht? Overigens is dit wel een goed topic, Ripper. Als je files er terug op zijn ga ik toch wel even checken Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Gekocht? Overigens is dit wel een goed topic, Ripper. Als je files er terug op zijn ga ik toch wel even checken Gekochtload. Maar ik snap er toch geen bal van. Vind ook geen tutorials waar de echte basics worden uitgelegd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 Download hier gewoon een .PSD en knoei er wat mee. Zie hoe het is gemaakt etc. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Geplaatst: 20 april 2011 (bewerkt) Dat probeerde ik maar je kunt het momenteel niet downloaden. Bewerkt: 8 januari 2012 door -TonyStark- Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 22 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2011 (bewerkt) Ik ga nu alles proberen te heruploaden, ik ben wel mijn Bumblebee en Enslaved PSD's kwijt. EDIT: KLAAR! Bewerkt: 22 april 2011 door Gta Ripper Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Gaaf! Welke PS vesie gebruik je? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 31 augustus 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Ik gebruik Photoshop CS5! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2011 Die moet ik dan eens voor de mac bestellen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 september 2011 Rapport Geplaatst: 4 september 2011 Die moet ik dan eens voor de mac bestellen http://www.adobe.com/products/photoshopextended.htmlHij is al goedkoper geworden zie ik, eerst was ie meer dan 500$ ofzo Reageren
T@rget Geplaatst: 8 november 2011 Rapport Geplaatst: 8 november 2011 Ik ben hier heen gedwongen door de ongekende kracht van je klik hier niet signature! Dr. House ftw though Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Geplaatst: 14 november 2011 Zien er allemaal geweldig uit, maar House vind ik er bovenuit steken . Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Mooie designs. Ik zou graag wat van je psd's bekijken, maar er zijn redelijk wat waarvan de file niet meer goed is. En die via Megaupload doen het natuurlijk ook niet meer Erg jammer, maar wel prachtige designs! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 20 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2012 Mooie designs. Ik zou graag wat van je psd's bekijken, maar er zijn redelijk wat waarvan de file niet meer goed is. En die via Megaupload doen het natuurlijk ook niet meer Erg jammer, maar wel prachtige designs! Zou je misschien willen melden welke jij wilt, dan upload ik deze vanavond nog even opnieuw. Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Geplaatst: 21 februari 2012 Je weet dat ik dit trouwens een prachtig inatief vind? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.