Jump to content
Joriz

Complete film gemaakt in GTA4: “The Trashmaster”

Dat je ook een complete film in GTA4 kan maken bewijst de Franse filmmaker Mathieu Weschler. Maar liefst twee jaar is hij bezig geweest met het maken van de 88 minuten durende film The Trashmaster. Of de lengte ook de kwaliteit van de film ten goede komt moeten jullie zelf maar beoordelen, ik blijf een grappig filmpje van een paar minuten toch wel zo mooi vinden.

Via: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Heb hem volledig uitgezien. Maar voor ne filmmaker vind ik het verhaal maar wat zwak (staan volgens mij knappere en kortere filmkes op social club tv). Het ambetantste vond ik wel diene gast zijn stem maarja daar kan hij ni veel aan veranderen. Ik vind het wel chique gedaan en zal wel veel tijd zijn ingekropen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb niet de moeite genomen om de hele film te zien, maar als ik me een keer verveel zal ik het eens een keer kijken.

Heb net alleen dus een klein stukje gezien. Ik ben ook benieuwd waar hij de tijd heeft gevonden om dit te maken :7.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zoals Joriz in de openingspost al aangaf, is deze man er twee jaar mee bezig geweest. Hij heeft dus best veel tijd gehad om deze film te maken.

Ikzelf heb een klein stukje gekeken, vond het wel grappig, maar de moed om de hele film te kijken moet ik nog opbrengen. Ik prefereer toch filmpjes van laat ik zeggen maximaal tien minuten.

@Tim hieronder: Kijk eens bij post #9

Bewerkt: door guardian1980

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

haha volgens mij ben ik de enige weer die wel heel de film heeft gezien. :). Ga er gewoon lekker voor zitten met cola en ships. Hij is echt zwaar goed, en ik vind hem echt mooi. Het is een beetje Stevin King stijl. Echt supermooie camera beelden. En een mooi verhaal :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nu ook helemaal afgekeken, en ik moet zeggen dat het echt fantastisch is. Een erg meeslepend verhaal en heel mooi gefilmd, dat zorgt er ook voor dat je blijft kijken en niet al na twee minuten afhaakt. Ik vind het toch wel erg knap gedaan, al dit monteer werk kost veel tijd en energie, maar het resultaat is dan ook goed zichtbaar na twee jaar. Mijn complimenten voor dit meesterwerk, je zou dit zo in de bioscoop kunnen draaien. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...