Jump to content

GTA IV trainer, neon werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA freaks.

Al 3 dagen wil ik de 'inGame Trainer v1.9.0' installeren maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Ik heb alle auto's erin gezet die ik wilde hebben en heb ook gekeken naar welke versie ik moet hebben.

Zou iemand mij in het kort kunnen uitleggen waarom ik die trainer wel werkte maar waarom ik geen neon kon selecteren?

Ik ben niet veel eisend en ik wil alleen maar deze trainer installeren maar dan moet ook de Neon functie werken.

Hopelijk weten jullie wat ik fout doe en kunnen jullie mij helpen. ;)

Gr.

Mark

Geplaatst:

Ik heb helemaal geen ervaring met de inGame trainer v1.9.0, maar als enkel de neon niet werkt en de andere functies niet dan denk ik dat je misschien beter kan overstappen naar een andere trainer. De meest complete trainer voor GTA IV is volgens mij de Simple (native) trainer van sjaak327 (GTAForums.com lid). Deze heeft ook een functie voor Neon lichten; staat bij Car Options (menu 1), onderaan de eerste kolom. Zie de screen of ingame voor verduidelijking. ^^

thumb_27238.jpg

Klik voor vergroting.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb helemaal geen ervaring met de inGame trainer v1.9.0, maar als enkel de neon niet werkt en de andere functies niet dan denk ik dat je misschien beter kan overstappen naar een andere trainer. De meest complete trainer voor GTA IV is volgens mij de Simple (native) trainer van sjaak327 (GTAForums.com lid). Deze heeft ook een functie voor Neon lichten; staat bij Car Options (menu 1), onderaan de eerste kolom. Zie de screen of ingame voor verduidelijking. ^^

thumb_27238.jpg

Klik voor vergroting.

Als ik in de console intyp (andere trainer) ''Neon blue'' zie ik niks verschijnen.

Ik heb de instructies gevolgd en patch 1.0.0.7 gedownload, xliveless, Scripthook v1.7.1.7 en de ingame trainer die geschikt is ervoor.

Komt het omdat ik win 7 64 bits heb?

Weet iemand wat ik fout doe?

Bewerkt: door mark66
Geplaatst:

Ik denk niet dat windows 7 er iets heeft mee te maken want dat heb ik ook.Maar ik denk dat je toch de simple native trainer moet gebruiken zoals Hanneswasco al zei.Die is veel beter en makkelijker om te gebruiken

Geplaatst:

Ik denk niet dat windows 7 er iets heeft mee te maken want dat heb ik ook.Maar ik denk dat je toch de simple native trainer moet gebruiken zoals Hanneswasco al zei.Die is veel beter en makkelijker om te gebruiken

De simply native trainer werkt niet bij mij. Hij start gewoon niet op. Ik heb zelfs de neon script gedownload en in de scripts folder gezet maar ook dat werkt niet.

Iemand tips waarom alles werkt behalve de neon?

Geplaatst:

De simply native trainer werkt niet bij mij. Hij start gewoon niet op. Ik heb zelfs de neon script gedownload en in de scripts folder gezet maar ook dat werkt niet.

doe je launchIV als administrator?

Geplaatst:

doe je launchIV als administrator?

Ja hij staat op administrator. Ik kan ook in de console neon red typen maar ik zie helemaal niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...