onbekendeIV Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) hallo allemaal, Ik heb weer eens wat zitten modden. nu niet meer in San andreas vanwege de kapotte pc, maar nu voor Vice city die mn laptop aardig aan kan. De mod skin mod is voor sommige al bekend maar nu hebt ik ze in Vice city gedaan. Kijk maar eens eventjes; Ben van plan dit weekend het online te zetten op GTAgarage.com bij mn andere mods. Mening of opmerking? tell me! Bewerkt: 12 januari 2011 door onbekendeIV Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Wel nice Maar ik ga ,m niet instaleren Omdat ik Vice city net nieuw heb Reageren
Puma Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Heb je toestemming van de maker van het originele model om het te gebruiken, te posten en straks te releasen? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Heb je toestemming van de maker van het originele model om het te gebruiken, te posten en straks te releasen? ik heb hierbij hetzelfde model gebruikt als de sa versie Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Leuk gemaakt. Deze replaced de maverick zeker? of de police maverick? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.