loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 kan een laptop (kon dezelfde niet vinden, deze is bijna hetzelfde) GTA IV aan: Bol.com ben best benieuwd Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Die laptop kan IV niet aan. De grafische kaart en processor zijn véél te zwak. Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 oh, ik dacht dat de processor wel aardig goed zat, die kaart, tja....was ik al bang voor, maar hoezo die processor? Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Het GHz gehalte is te laag. De desktop variant van die processor (met een hoger aantal GHz, zo rond de 3.0) kan het spel nog maar nét aan, en laptop versies zijn altijd trager omdat ze anders te veel hitte produceren. Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 damn! geen enkele kans? met laagste settings en hotfixes ook niet? Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Nee. De grafische kaart is simpelweg te slecht. Maar je zegt dat dat niet jouw laptop is? Welke laptop heb jij dan wel? Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) ergerXD nog steeds op zoek naar een goede (en als 't kan goedkope) desktop vervanger, of laptop, als het echt goed genoeg is... suggesties? BTW: als het te weinig GHz is, waarom past niemand de wiki dan aan? de (blijkbaar) foute wiki >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Bewerkt: 12 januari 2011 door Hanneswasco Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Als je écht IV wilt spelen zal je toch echt naar een desktop moeten kijken. Laptop's of "desktop vervangers", wat je daar ook mee mag bedoelen, zijn niet gemaakt voor spelen. Er zijn wel gaming-laptops, maar deze zijn vaker veel en veel duurder dan vergelijkbare desktops. Wat is het budget? Edit; Het gaat niet alleen om het aantal GHz, ook om andere dingen waar ik weinig van af weet en jij niet veel aan zal hebben. Neem maar van mij aan dat die laptop niet krachtig genoeg is. Ook slaan de specificaties op computer processor (en is de C2D veel krachtiger dan een Pentium), en, zoals ik al heb gezegd, zijn laptop processoren slechter dan computer processoren. Bewerkt: 12 januari 2011 door Hayte Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) ehm....onzeker (damn, mn ouders betalen, why?!) zo laag als maar kan, voordat de drang om te spelen me levend verbrand, of iets dat daar op lijkt geen enkel kansje? ongeacht de LAME graphics die ik zal hebben, om op die laptop te spelen? (zij het een tijdelijke oplossing) echt niet? en kun je een desktop aanraden, ongeacht lage prestaties, zolang die IV maar aankan? (ja, ik ben een vasthouder, maar ik wil gewoon IV spelen.....ik wacht al weken.....) >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<< Bewerkt: 12 januari 2011 door Hanneswasco Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Is zoiets ongeveer de prijs die je maximaal mag betalen, denk je? Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 ja, en deze kan IV aan, dan? (helaas moet het een waarschijnlijk een kant-en-klare worden ) Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 ja die kan gta4 aan en is kant en klaar, hij word namelijk door Azerty zelf geassembleerd Reageren
loatty Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 damn, i hate being a noob oké, ik zal er aan denken, thanks, guys! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.