Jump to content

weet het niet zeker, kan iemand even helpen?


loatty

Recommended Posts

Het GHz gehalte is te laag.

De desktop variant van die processor (met een hoger aantal GHz, zo rond de 3.0) kan het spel nog maar nét aan, en laptop versies zijn altijd trager omdat ze anders te veel hitte produceren.

Link to comment
Delen op andere websites

ergerXD nog steeds op zoek naar een goede (en als 't kan goedkope) desktop vervanger, of laptop, als het echt goed genoeg is...

suggesties? :cry:

BTW: als het te weinig GHz is, waarom past niemand de wiki dan aan?

de (blijkbaar) foute wiki

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Als je écht IV wilt spelen zal je toch echt naar een desktop moeten kijken. Laptop's of "desktop vervangers", wat je daar ook mee mag bedoelen, zijn niet gemaakt voor spelen. Er zijn wel gaming-laptops, maar deze zijn vaker veel en veel duurder dan vergelijkbare desktops. Wat is het budget?

Edit; Het gaat niet alleen om het aantal GHz, ook om andere dingen waar ik weinig van af weet en jij niet veel aan zal hebben. Neem maar van mij aan dat die laptop niet krachtig genoeg is. Ook slaan de specificaties op computer processor (en is de C2D veel krachtiger dan een Pentium), en, zoals ik al heb gezegd, zijn laptop processoren slechter dan computer processoren.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

ehm....onzeker (damn, mn ouders betalen, why?!) :cry:

zo laag als maar kan, voordat de drang om te spelen me levend verbrand, of iets dat daar op lijkt :-(

geen enkel kansje? ongeacht de LAME graphics die ik zal hebben, om op die laptop te spelen? :cry:

(zij het een tijdelijke oplossing) echt niet?

en kun je een desktop aanraden, ongeacht lage prestaties, zolang die IV maar aankan?

(ja, ik ben een vasthouder, maar ik wil gewoon IV spelen.....ik wacht al weken.....)

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...