gtaewald Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Zoals de titel zegt... ik zoek een nieuwe videokaart. heb de specs erbij gezet voor info over moederbord, cpu enzo... specs:(omdat flitskikker infotool het niet doet heb ik het gekopieerd uit dxdiag.) BTW... zou niet weten of hij het hier op doet. (gewoon voor het geval dat...) Bewerkt: 12 januari 2011 door gtaewald Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Op je laatste vraag; nee, GTA IV zal het hier niet op doen. Ook is het een slecht idee een nieuwe grafische kaart te kopen, omdat je processor ook te slecht is voor GTA IV. Een update zal betekenen dat je een nieuw moederbord, nieuwe processor, nieuw geheugen en een nieuwe videokaart zult moeten aanschaffen, wat rond de 500 euro zal liggen, uit m'n hoofd. Reageren
gtaewald Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Nou... dat kan ik dan ook wel uit mijn hoofd laten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.