Roekman Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Iki kan een klein stukje niet over nemen van de ballas.. Ik heb er een uur rond gelopen een geen ballas.. Hoe kan ik dit veroveren ? Thx.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Iki kan een klein stukje niet over nemen van de ballas.. Ik heb er een uur rond gelopen een geen ballas.. Hoe kan ik dit veroveren ? Thx.. Je hebt al een groot gebied veroverd. Dat kleine stukje zal moeilijk te veroveren zijn want er zijn weinig ballas gasten. Je komt ze heust wel eens tegen daat als je de tijd neemt en er elke dag even kijkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roekman Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja idd, ik ie er eigenlijk geen een meer.. ze zijn er ook niet meer.. ik moet alleen die hood nog dan heb ik 100% zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja idd, ik ie er eigenlijk geen een meer.. ze zijn er ook niet meer.. ik moet alleen die hood nog dan heb ik 100% zonder cheats Voor 100% te halen hoef je de Hoods niet over te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja, met dat stukje had ik ook problemen er liepen bijna geen Balla's of Mexicanen rond. Dat is toch dat stukje bij; "Hotel Jefferson" ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roekman Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) ja.. Let op want dat is spam. Ontopic:Als je er 1tje vind hem 1 keer schieten en hem achtervolgen dan kan je opeens meer ballas krijgen en een gangwar beginnen heeft bij mij eens gelukt. Bewerkt: 30 juni 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 je verliesd die hoods toch krijg je ze nadien terug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Die vraag is al veel gesteld hoor. Ja, ze komen terug achter de missie: How comming. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Gebruik je cheats? Gebruik anders gewoon de cheatbij je veel gangmembers krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 dit stukje hood is zo goed als niet over te nemen. Dit is de hood van de Balles.(de grove street van de Balles) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roekman Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Tuurlijk is hij wel over te nemen anders stond hij er wel niet bij :\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.