Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Beste forumleden, Toen ik vandaag weer mijn headset voor de PlayStation 3 had gevonden (aangezien ik die een tijdje kwijt was), wilde ik weleens weten of je het geluid harder kon krijgen, aangezien hij voor mij altijd te zacht staat. Het probleem is dat de enigste keuzes onder de geluidsinstellingen Uit en 3 zijn bij Niveau... Ik zou het zeer waarderen als het geluid dus wat harder kon, aangezien ik over een tijdje mee wil doen aan een meeting waar een headset verplicht is. Groeten, Grand Theft Auto TOM Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Als het goed is kun je van 0 (uit) tot en met 5. Als dat niet lukt kun je nog kijken of er een volumeknop op de headset zelf zit. Zelf zet ik de uitvoer altijd op ´standaard´, zodat het geluid over mijn stereo gaat. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Maar 0 (uit) t/m 5 (behalve 3) kan ik niet selecteren. Dat is mijn probleem... 1, 2, 4 en 5 zijn grijs gekleurd, dus wanneer ik daar op ga staan, kan ik niet opslaan ofzo. Er zit wel een volumeknop op mijn headset, maar als ie op z'n hardst staat, is het geluid nog niet hard genoeg... Het is echt heel zacht... Bewerkt: 12 januari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Maar 0 (uit) t/m 5 (behalve 3) kan ik niet selecteren. Dat is mijn probleem... 1, 2, 4 en 5 zijn grijs gekleurd, dus wanneer ik daar op ga staan, kan ik niet opslaan ofzo. Er zit wel een volumeknop op mijn headset, maar als ie op z'n hardst staat, is het geluid nog niet hard genoeg... Het is echt heel zacht... Heb je hem niet per ongelijk gemute? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Nee, want dat zou ik helemaal niets meer horen, maar ik hoor dus wél íets... Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Nee, want dat zou ik helemaal niets meer horen, maar ik hoor dus wél íets... Als ik mijn PC headset mute, kan hij ook nog wel wat doorgeven. Maar dan moet het wel heel luid lawaai zijn. Dus muten hoeft niet altijd echt muten te zijn . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Oke. Maar wat is nou dan een oplossing om de volume van de headset te vehogen? Reageren
Hayte Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Zitten er geen volume knopjes op de headset zelf? En anders kan je, zoals ik al heb gezegd, het geluid gewoon via de tv laten verlopen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Er zitten wel volume knopjes op, maar hij gaat niet meer verder... En zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelt met het geluid via de TV te laten verlopen? Reageren
Nissan Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Bij Output moet je TV in kunnen stellen. Dan komt het geluid via de boxen van je TV. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) In GTA IV/EFLC? Zo ja: nee, hoor... De enigste keuzes zijn 'Headphones' en 'Stereo'... Of bedoel je met TV ook 'Stereo'? Bewerkt: 14 januari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Hayte Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Zoals ik je ook al heb gezegd, dit moet je in de XMB van je PS3 instellen... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Maar waar staat dat precies? Ik heb zo vaak zitten klooien met de instellingen, maar tevergeefs... Reageren
Hayte Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Ik heb op dit moment geen PS3 tot mijn beschikking, maar als ik zeg, je moet in de Instellingen lijst kijken van je XMB, en CG zegt dat het ergens bij output zit, kan het toch niet meer zo moeilijk zijn? Heb het maar voor de zekerheid even voor je gegoogled, bespaart jou en mij meteen wat tijd... Settings>Accessory Settings>Audio Device Settings Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Maar dat wist ik al. Daar ligt het probleem bij mij: de headset kan niet harder of zachter dan niveau 3 (behalve uit). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.