Dotz Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Zou iemand een bordje op mijn sig kunnen spijkeren waarop staat dat ik uiterlijk tot eind maart '11 niet op het forum te vinden ben?
Kloep Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 In principe heb je een lijstje nodig, maar ik kan je wel helpen. Wat voor bordje wil je hebben? Gewoon van hout ofzo?
Dotz Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) In principe heb je een lijstje nodig, maar ik kan je wel helpen. Wat voor bordje wil je hebben? Gewoon van hout ofzo? Oja, vergeten.. :$ Ja, van hout Een beetje stijl moet het wel hebben, maar daar vertrouw ik Kloep Productions in . Een houten bordje dat aan een spijkertje hangt dat in mijn sig getimmerd is. De spijker mag er gerust wat slordig in geslagen zijn en het bordje mag ook gerust scheef hangen Bewerkt: 12 januari 2011 door Dotz
Kloep Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Link in je sig is gewijzigd, zeg maar of dit wat is?
Dotz Geplaatst: 12 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Link in je sig is gewijzigd, zeg maar of dit wat is? Jup, bedankt! Na maart '11 wil ik trouwens wel mijn oude versie van mijn sig weer , en is hij nou niet te groot?
Kloep Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ik heb de sig iets verkleind en het bord ernaast gezet. Op 1 april zal ik de link weer veranderen. (En nee, dat is geen grap. )
Recommended Posts