Jump to content

Camera instellen


Kcxrace

Recommended Posts

Hallo,

Ik word helemaal gek van die camara in gta 4. Ik zie heel vaak als ik drift dat de camara van voren gaan filmen (zie dan nico zitten).

Ik kan dan niet meer naar voren kijken weet iemand hoe ik dat kan instellen? Dat ik gewoon altijd van achter gefilmd word?

Bedankt!

Hoe pak ik een baksteen op in GTA4? Die heb ik nodig voor missie #8 (china missie).

Link to comment
Delen op andere websites

Spullen die je kan oppakken pak je met linkerbumper (360), "L1" (PS3) of "E" (PC, maar dat kan je natuurlijk veranderen). Maar als ik het goed heb wordt dit uitgelegd tijdens de betreffende missie.

Voor wat je cameraprobleem betreft, dat zou ik even niet weten. Ik erger me er niet aan, dus heb ik me er niet eerder in verdiept.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het op de PS3 speelt, kun je je camerapositie regelen met Select. Hoe dit op andere consoles is weet ik niet.

Ook kan het zijn dat je tijdens het sturen per ongeluk een toets indrukt om achterom te kijken. Voor de PS3 en de XBox is dit het indrukken van de rechter joystick. Op de PC is dit de C.

Link to comment
Delen op andere websites

Het camerastandpunt regel je op de Xbox 360 ook met de select-knop, PC weet ik niet. Maar ik denk niet dat dit is waar Kcxrace mee zit. Als Niko draait in het spel, draait de camera minder snel mee. Zo kan het dus gebeuren dat je op een gegeven moment Niko aankijkt. Dit kun je wellicht oplossen door de achterom-kijk-knop te gebruiken (zie post van Kloep)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...