whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 ik zag in gta 4 forum ook iest in deze richting staan en toen dacht ik: waarom weet ik geen plekken voor police shoot-outs in san andreas? wel is het handig om te onthouden dat je na veel schieten tanks enz krijgt en die krijg je bijna niet stuk. dus plekken in las venturas zijn al niet zo handig (je kan pas 6 sterren wanted krijgen als je ooit eens in las venturas of woestijn bent geweest) misschien komen hier leuke plekken te staan onthoud: plek in los santos en nog nooit verder geweest = max 4 sterren (max swat busjes) plek in san fierro en nog nooit verder geweest = max 5 sterren (fbi mannetjes) plek in las venturas = max 6 sterren (vervelende tanks) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Op het dak van de garage in San Fierro. Dan kan je nauwelijks geraakt worden (als je goed gaat staan), en de politie-heli's gaan weg (bug). Zie dit topic. Reageren
Gast Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Als je een tank hebt doelloos rondjes rijden en anders In de parkeergarage bij die flat ten noorden van The Strip. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.