Jump to content

"You will no longer be able to sign in to YouTube without a Google Account."

15 leden hebben gestemd

1. 1. Is dit onzin?

• Ja
      15
    • Nee
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Goeiendag.

Ik gebruik YouTube al sinds voordat Google alles ging opkopen. Toen Google YouTobe opkocht, oké. Toen kwam er reclame. Ook oké. Maar nu dit:

You will no longer be able to sign in to YouTube without a Google Account.

Sinds een paar maanden vroeg Google je steeds om je YouTube account te linken met een Google account. Mijn YouTube account staat helemaal los van mijn Google/Gmail account. Sinds een weekje ben je nu verplicht om je YouTube account aan een Google account te koppelen. Anders mag je geen YouTube gebruiken en je video's beheren/uploaden. Ik vind dit totale onzin. Mijn e-mail adres, dat ik in het echte leven gebruik heeft geen enkele connectie met ik als 'ikt'. Maar dat is niet het grootste probleem, ik heb ook nog een ikt-email adres. Daarmee kan ik inloggen, linken en mijn ding doen. Maar wat zeer irritant is, is dat blijkbaar alle Google services zijn gelinkt. Dus als ik inlog op YouTube, word mijn mail (als niet-ikt) uitgelogd, en wanneer ik inlog in Gmail, wordt mijn ikt-youtube uitgelogd.

Je reinste onzin is dit. Ik ga overstappen. Google/Gmail is een fout. Jammer dat ze, toen Gmail net begon en je tot een exlusief clubje hoorde, niet gingen zeggen dat ze alles gingen opkopen en al je data verzamelen.

:(

Bij deze: Is er een mogelijkheid om zoiets als je eigen mail op te zetten? Hotmail/Windows Live Mail blijkt onbetrouwbaar te zijn, Google is Google, Yahoo heeft geen problemen jouw persoonlijke data aan corrupte overheden te geven, en voor zover ik weet kun je geen e-mail adressen creëeren voor jezelf als persoon/kind van klant (en niet als klant) bij Tele2.

Geplaatst:

Moet in mijn opinie sowieso een alternatief komen voor YouTube.. word veel te commercieel daar. Maar @ jouw raar ding: ik heb het nog niet. Dus eh..

Geplaatst: (bewerkt)

schater.gif Ik kan niet eens Android in zonder zon account. Maar als je het slim gebruikt is het best handig, ik kan haast overal inloggen met hetzelfde emailadres en wachtwoord.

@cab: Dailymotion?

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Ik heb mijn accounts ook op een gegeven moment gekoppeld en had hetzelfde probleem als jou: in mijn altijd openstaande Gmail-tab kwam de mailbox van het account dat ik eigenlijk enkel gebruik om mij op forums te registreren. Soms deed Gmail het nog wel goed, maar zodra ik Google Agenda opende... drama! Vandaar dat ik ze weer losgekoppeld heb, en dat scheelt een hoop frustraties.

Ik heb nog niets gehoord of gezien van het feit dat je in de toekomst voor YouTube een Google account nodig hebt. Waar op YouTube stond dat?

Het is mogelijk om je eigen e-mailservice op te zetten, maar daarvoor heb je wel een server nodig die continu met internet verbonden is. Echter is het ook gewoon heel simpel om ergens een domeinnaam aan te schaffen waarbij je ook e-mailaccounts kan maken. Je hebt dan wel vaak minder ruimte voor je e-mail, maar hoeveel GB gebruik je nu wel niet van je Gmail account? Vast niet de gehele 7,5 GB. :puh:

Geplaatst:

14mx93r.jpg

Hoe heb je nu trouwens je YouTube/Gmail gescheiden? Ik moet telkens opnieuw inloggen. :(

Ik zal eens een adresje aanschaffen. Ik heb overgens vele mensen gezien die dat ook hebben zo'n eigen homepage met wat informatie. Moet ik ook eens doen. Staat wat beter als je solliciteert, dan een Hyves pagina met jou met teveel alcohol op. :)

Geplaatst:

Ik heb ook een account en ik heb rechts bovenin Favorieten staan. Als ik daarop drukte en een liedje selecteerde kon ik gewoon weer verder.

Als je je Youtube account al met een Google/Gmail had geregistreerd, hoef je je nergens zorgen over te maken, dacht ik.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Dit heb ik ook vaak, je kunt gewoon als je bent ingelogd dit overslaan en dan verdergaan?

Heb ik wel..

Geplaatst:

...Hotmail/Windows Live Mail blijkt onbetrouwbaar te zijn,...

Ik heb totaal geen problemen met Hotmail..Btw, hoe ga jij op msn zonder een Hotmail account? Voor zover ik weet is er geen msn voor Google accounts..

Met google kun je op MSN (dus gewoon dezelfde als waar jij op zit).

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Ik ben nooit voorstander geweest van welke samenzweringstheorie dan ook, maar dit begint creepy te worden. Google wilt steeds meer weten. Nu zeuren ze ookal over dit:

Hey' date=' this is important: We don't have a password recovery email address or phone number for your account. If you lose access, we may not be able to help you. Add info now |Dismiss[/quote']

Moet ik in de toekomst ookal mijn woonadres en telefoonnummer geven? Youtube begon ook al met netjes vragen voor accounts te linken, voordat ze het op begonnen te dringen.

Geplaatst:

Ik ben nooit voorstander geweest van welke samenzweringstheorie dan ook, maar dit begint creepy te worden. Google wilt steeds meer weten. Nu zeuren ze ookal over dit:

Hey' date=' this is important: We don't have a [i']password recovery email address[/i] or phone number for your account. If you lose access, we may not be able to help you. Add info now |Dismiss

Moet ik in de toekomst ookal mijn woonadres en telefoonnummer geven? Youtube begon ook al met netjes vragen voor accounts te linken, voordat ze het op begonnen te dringen.

Dit moet je niet doen, maar je moet wel je account activeren staat er. Zodat je via dat emailadres je account password weer kan vinden.

a1o56a.png

En ook om je facebook account wordt gevraagd. :/

Wat ik trouwens gedaan heb om dit op te lossen is een gmail account aangemaakt die ik toch nooit gebruik. :puh:

Bewerkt: door Wanted

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...