Jump to content

"You will no longer be able to sign in to YouTube without a Google Account."


ikt

  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Is dit onzin?

    • Ja
      15
    • Nee
      0


Recommended Posts

Ik word hier nu ook een beetje lijp van... Wij hebben met school ook een of andere mail functie van Outlook dat via je browser gaat... Nu moet ik elke keer uitloggen op m`n ene account van school als ik op hotmail wil, en als ik dan uitlog, zegt ie dat ik eerst m`n cookies moet verwijderen... Pagina refreshen werkt dan meestal wel, want ik ga toch écht niet al m`n cookies verwijderen élke keer... Andersom geldt dit dus ook. 'T lijkt steeds erger te worden...

Hotmail werkt trouwens op zichzelf gewoon perfect hoor, 't is alleen dat ie kennelijk via hetzelfde systeem(website?) werkt als dat outlook geval dat we voor school hebben...(vandaar dat ik nu al m`n mails op m`n school email forward naar mijn hotmail account). Heb met Hotmail nooit problemen gehad eigenlijk! _O_

Ik zeg: Het word tijd dat Google eens een rechtszaak tegen zich gespannen krijgt vanwege een te monopolistische macht uitoefenen... Net als bij Microsoft(Leuk dat Firefox spellingschecker die naam niet kent :puh:) gebeurde vanwege Internet Explorer!!!

Beetje je huisnummer op gaan geven aan een of ander kut bedrijfje.. Je zou bijna denken dat youtube gehackt was of zo :7

Overigens heb ik qua

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Check:

Klik op nu overslaan misschien helpt dat?

Ik kan op school niet opslaan maar er staat ongeveer in midden.

Je kan hem namelijk overslaan bij dat gedeelte, staat er in het blauw overslaan.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

...Hotmail/Windows Live Mail blijkt onbetrouwbaar te zijn,...

Ik heb totaal geen problemen met Hotmail..Btw, hoe ga jij op msn zonder een Hotmail account? Voor zover ik weet is er geen msn voor Google accounts..

Je kan met alles op MSN, zolang er maar een @ inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...