elimination Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Ik heb een video tutorial gemaakt . Please comment en subscribe. http://www.youtube.com/user/Qsniper1?feature=mhum#p/a/u/0/VyqwSfN7Y6Q Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Op zich niet slecht. In de hogere resoluties en in fullscreen is alles goed te zien en te volgen. Wel moet je je Engels een beetje bijschaven. Er staan nogal wat fouten in, en de zinnen lopen ook gewoon niet echt lekker. De outcome is ook niet helemaal mijn ding, maar da's weer een heel ander verhaal. Reageren
elimination Geplaatst: 13 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Op zich niet slecht. In de hogere resoluties en in fullscreen is alles goed te zien en te volgen. Wel moet je je Engels een beetje bijschaven. Er staan nogal wat fouten in, en de zinnen lopen ook gewoon niet echt lekker. De outcome is ook niet helemaal mijn ding, maar da's weer een heel ander verhaal. Me slechtste vak is ook engels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.