Mrkwark Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 (bewerkt) Budget: 100 tot 1000 alls echt nodig is 1100 Doel: gamen Desktop of laptop: laptop Merk pc of samengesteld: maakt niet uit alls hij maar heel veel spellen kan draaien minstes medium Benodigde randapparatuur:nee Besturingssysteem: windoos 7 ik weet niet welke versie better is van 7 dus verzin die maar Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: graag door een bedrijf Extra koeling (voor overklokken)? ..... geen flauw idee wat dit is Of gewoon een standaard laptop die aan de eisen voldoet. oftewel gaming en muziek alvast bedankt Bewerkt: 13 januari 2011 door Agent_Smith Reageren
Hayte Geplaatst: 13 januari 2011 Rapport Geplaatst: 13 januari 2011 Het is niet verstandig een game-laptop te kopen. Speciale gaming-laptops hebben vaak óf een zware accu waardoor het mobiele gedeelte een beetje wegvalt, óf ze hebben een flut accu wat betekent dat je ze niet mobiel kunt gebruiken, dus het nut voor een laptop valt al ongeveer af. Ook zijn laptops in verhouding véél duurder dan hun desktop soortgenoten qua specificaties, voor zo'n 600 euro kan je al een mooi systeempje in huis halen wat IV wel aankan op Medium, maar bij een laptop kijk je dan de 800/900 euro kant op. Denk er maar even over na, maar ik zou het niet aanraden om een gaming-laptop te kopen. Als je zeker weet dat je een gaming-laptop wilt dan zeg ik er ook verder niks meer over en zal ik je helpen om een laptop te vinden die aan je eisen voldoet. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Het is niet verstandig een game-laptop te kopen. Speciale gaming-laptops hebben vaak óf een zware accu waardoor het mobiele gedeelte een beetje wegvalt, óf ze hebben een flut accu wat betekent dat je ze niet mobiel kunt gebruiken, dus het nut voor een laptop valt al ongeveer af. Ook zijn laptops in verhouding véél duurder dan hun desktop soortgenoten qua specificaties, voor zo'n 600 euro kan je al een mooi systeempje in huis halen wat IV wel aankan op Medium, maar bij een laptop kijk je dan de 800/900 euro kant op. Denk er maar even over na, maar ik zou het niet aanraden om een gaming-laptop te kopen. Als je zeker weet dat je een gaming-laptop wilt dan zeg ik er ook verder niks meer over en zal ik je helpen om een laptop te vinden die aan je eisen voldoet. Ik weet dat je wel gelijk hebt maar ik heb all een pc. Maar ik wel ook graag een laptop erbij. Dus alls je iets voor me kunt vinden bedankt. gr Agent_Smith Reageren
Woody268 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) Uiteraard stem ik mee in op wat hayte zegde... Maarjjaaa klant is koning! Sony VAIO VPC-EC3M1E link: Klik 17,3 Inch scherm Intel Core i5-460M (2,530 Ghz) 4 Gb RAM 500 GB HDD ATI Mobility Radeon HD 5650 (1024 MB) Prijs: € 919 Bewerkt: 14 januari 2011 door woody268 Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) http://tweakers.net/pricewatch/271401/medion-akoya-x7811.html#tab:info CPU-type Intel Core i7 740QM Schermdiagonaal 17" Videochip Radeon Mobility HD5870 Schermresolutie 1440x900 (WXGA+) Hardeschijfgrootte 640GB €1.007 Bewerkt: 15 januari 2011 door Kryziek Reageren
Mrkwark Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Bedankt en dan ga ik ze nu fff vergelijken en kijken welke er beter uit komt Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 De 2de is beter. Qua specs wel ja. Maar qua kwaliteit van de behuizing durf ik te wedden dat die Sony beter is. En de kwaliteit van de behuizing telt bij een laptop gigantisch mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.