Jump to content

laptop kopen


Mrkwark

Recommended Posts

Budget: 100 tot 1000 alls echt nodig is 1100

Doel: gamen

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit alls hij maar heel veel spellen kan draaien minstes medium

Benodigde randapparatuur:nee

Besturingssysteem: windoos 7 ik weet niet welke versie better is van 7 dus verzin die maar

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: graag door een bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)? ..... geen flauw idee wat dit is

Of gewoon een standaard laptop die aan de eisen voldoet. oftewel gaming en muziek

alvast bedankt

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet verstandig een game-laptop te kopen. Speciale gaming-laptops hebben vaak óf een zware accu waardoor het mobiele gedeelte een beetje wegvalt, óf ze hebben een flut accu wat betekent dat je ze niet mobiel kunt gebruiken, dus het nut voor een laptop valt al ongeveer af. Ook zijn laptops in verhouding véél duurder dan hun desktop soortgenoten qua specificaties, voor zo'n 600 euro kan je al een mooi systeempje in huis halen wat IV wel aankan op Medium, maar bij een laptop kijk je dan de 800/900 euro kant op.

Denk er maar even over na, maar ik zou het niet aanraden om een gaming-laptop te kopen. Als je zeker weet dat je een gaming-laptop wilt dan zeg ik er ook verder niks meer over en zal ik je helpen om een laptop te vinden die aan je eisen voldoet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet verstandig een game-laptop te kopen. Speciale gaming-laptops hebben vaak óf een zware accu waardoor het mobiele gedeelte een beetje wegvalt, óf ze hebben een flut accu wat betekent dat je ze niet mobiel kunt gebruiken, dus het nut voor een laptop valt al ongeveer af. Ook zijn laptops in verhouding véél duurder dan hun desktop soortgenoten qua specificaties, voor zo'n 600 euro kan je al een mooi systeempje in huis halen wat IV wel aankan op Medium, maar bij een laptop kijk je dan de 800/900 euro kant op.

Denk er maar even over na, maar ik zou het niet aanraden om een gaming-laptop te kopen. Als je zeker weet dat je een gaming-laptop wilt dan zeg ik er ook verder niks meer over en zal ik je helpen om een laptop te vinden die aan je eisen voldoet.

Ik weet dat je wel gelijk hebt maar ik heb all een pc.

Maar ik wel ook graag een laptop erbij.

Dus alls je iets voor me kunt vinden bedankt.

gr Agent_Smith

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard stem ik mee in op wat hayte zegde... yep.gif

Maarjjaaa klant is koning! icon_cab.gif

Sony VAIO VPC-EC3M1E

link: Klik

17,3 Inch scherm

Intel Core i5-460M (2,530 Ghz)

4 Gb RAM

500 GB HDD

ATI Mobility Radeon HD 5650 (1024 MB)

Prijs: € 919

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...