Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Dit is mijn inzending voor de finale van de Graphics Signature Contest 2010. Booster Gold zegt mij als superheld niet zoveel, maar ik vond 't een mooie afbeelding, dus ik besloot er toch een signature van te maken. Omdat het op het eerste gezicht niet echt duidelijk is wat er allemaal mee is gedaan, heb ik ook de originele afbeelding erbij gezet ter vergelijking. Signature: Origineel: Reacties zijn natuurlijk welkom! Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Nice! Zit veel diepte in, vond deze inzending beter dan die van mij bij het GSC. Goede diepte er in gecreëerd, mooie effecten. Enigste wat ik irritant vind is dat rare been (?) links. Voor de rest een prima prima sig Jort. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Dat 'rare been' is volgens mij een soort buddy-robot die erachteraan vliegt. Ik vond 'm zelf ook niet zo mooi staan, daarom heb ik 'm een beetje weggeblurred in de achtergrond. Bedankt voor je reactie! Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Dan zou je het beste die tot aan de linkerarm/middenrif ook nog zwart kunnen maken? Hoe heb je dat trouwens gedaan? :$ Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Ik vind de diepte inderdaad goed, maar ik vind dat je nét ietsje meer aan de kleuren en het licht had moeten doen. Ik vind namelijk dat die zwarte stukken links en rechts de sig niet ten goede doen. Ik had i.p.v. de lighting effects (?) die je hebt gebruikt de burn tool gebruikt. De kleuren moet je misschien even opfleuren met de dodge tool en wat adjustments! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.