Jump to content

GTA 4 de-installeren


Bierbuikje

Recommended Posts

Besten,

Ik heb eergisteren een modificatie geïntalleerd alleen dat is niet helemaal goed gelukt. Ik heb daarna gta 4 geherinstalleerd en probeerde hem weer op te starten (zonder mods). Helaas wil dit niet echt lukken. Ik heb gta4 al 4x geherinstalleerd. Handmatige verwijdering, met de cd verwijderen, updates eroverheen, andere map proberen, maar niets lijkt echt te helpen. Elke keer als ik GTA 4 weer opstart stopt hij meteen bij het cmd venster (versie 1.0).

Weet iemand hoe ik gta4 echt voor de volle 100% kan verwijderen en het daarna werkend kan herinstalleren? Het ligt in ieder geval niet aan mijn specs, want ik heb het op deze computer al eens uitgespeeld en EFLC doet het ook gewoon.

Alvast bedankt,

Bierbuikje

Link to comment
Delen op andere websites

Start je hem met LaunchGTAIV?

Onder andere. Ik doe het ook met het social club venster.

Als je problemen hebt bij het cmd-venster kan je altijd eens de nieuwste patch downloaden en handmatig installeren. Misschien verhelpt dat het probleem.

Ik heb alle patches geprobeerd maar niets helpt.

Ik heb ondertussen ook weer EFLC geprobeerd en die werkt ook niet meer. Hetzelfde probleem met de zelfde symptomen. Hij houdt weer er mee op net nadat ik op 'play' drukte. Ik heb directX 11.0 ook al van de site gedownload en geïnstalleerd, maar dat helpt ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...