idrii6666 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 (bewerkt) Hallo ik zoek een laptop Van een goed prijsje en kwalitijd Merk: Alles mag Budget: 600euro Kwaliteit moet zeer goed, zijn Wat moet je ermee kunnen/ Gta SA Spelen En modden Gelieft zeker te zijn van de kwaliteit En zeker te zijn dat je er mee kan modden Bewerkt: 14 januari 2011 door idrii6666 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Onmogelijk om een laptop te vinden van 600 euro die IV kan draaien op redelijke settings. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 14 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Onmogelijk om een laptop te vinden van 600 euro die IV kan draaien op redelijke settings. Ok dat laat ik weg maar hij moet wel San andreas kunnen draaien Reageren
mikej2 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Klik. Kan denk ik gta IV wel op low aan. Maar er zit geen OS bij. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Klik. Kan denk ik gta IV wel op low aan. Maar er zit geen OS bij. Denk of weet? Bij dit soort bedrage (niet dat het veel voor een laptop is, excuse meh) is het wel op zijn plaats om zekerheid te hebben. Zelf heb ik geen verstand van computers, maar ik weet wel dat als je er echt mee wilt gamen en meer uit wilt trekken, je beter naar deskstops kan kijken, maak voor jezelf even een lijstje, hoe vaak wil je een laptop verplaatsen en is het echt een belemmering als je computer op één vast punt staat? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Geplaatst: 14 januari 2011 Klik. Kan denk ik gta IV wel op low aan. Maar er zit geen OS bij. Denk of weet? Bij dit soort bedrage (niet dat het veel voor een laptop is, excuse meh) is het wel op zijn plaats om zekerheid te hebben. Zelf heb ik geen verstand van computers, maar ik weet wel dat als je er echt mee wilt gamen en meer uit wilt trekken, je beter naar deskstops kan kijken, maak voor jezelf even een lijstje, hoe vaak wil je een laptop verplaatsen en is het echt een belemmering als je computer op één vast punt staat? Low lukt zeker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.