Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Als ik de cd erin doe en dan dus opstart dan komt er te staan: GTA SA connot find Audio car installed.....plz help even! anders kan ik het heel de avond niet spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Als ik de cd erin doe en dan dus opstart dan komt er te staan: GTA SA connot find Audio car installed.....plz help even! anders kan ik het heel de avond niet spelen Je hebt hier al een toppic gemaakt over dat probleem. Bewerkt: 30 juni 2005 door Time Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 misschien is de installatie niet 100% voltooid of er zit fouten op de cd of unhandeld expection dat bij mij altijd gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 vanmiddag deed hij het nog wel ik heb net schoongemaakt en staat nog steeds hetzelfde ook al opnieuw opgestart... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 je hebt dat toch niet bij een gamemania gekocht? (of wat het ook is in NL) koop het beter in grootwarenhuizen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ik denk eerder dat het aan de pc ligt ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 een heel klein beetje water op een doekje maak de DVD daarmee schoon, deinstaleer SA instaleer SA Aan je PC kan het niet liggen, je hebt er immers al mee gespeelt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 weet je zeker dat het dan opgelost is? en ben ik me savegames dan kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 --Topic Moved naar hardware-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ben ik me savegames dan kwijt? en weet je zeker dat het dan weer goed is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 weet je zeker dat het dan opgelost is? en ben ik me savegames dan kwijt? Als je ze back-upt niet! :huh: Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ik wil nu ook gewoon muziek luisteren maar dat gaat zo te zien ook niet meer.... moet ik dan dus een nieuwe drives downloaden? waar kan ik dan zien wat voor geluiskaart ik heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Het ligt zo te zien aan je geluidskaart ja. Misschien dat nieuwe drivers instaleren de oplossing is ja, maar misschien is 'ie wel helemaal op. Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.