xTomahawk Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Yow mensen, ik heb vandaag GTA San Andreas geïnstaleerd, ik had er weer eens zin in, na een jaartje Call of Duty liggen te spelen had ik ineens zin in San Andreas. Maarja ik zit nu met een probleem, als ik schiet met een gun is er geen geluid, als ik rij met een auto of motor is er geen geluid en als ik loop ook niet. Alleen de radio doet het. Ik heb al wat mods geïnstaleerd maar ik denk niet dat dat een probleem is Anyways, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Verwijder gta_sa.set eens in de San Andreas User Files. Reageren
xTomahawk Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Nope, dat heeft niet gewerkt, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Herinstaleer GTA: Sa. Dan moet ,t lukken Reageren
xTomahawk Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Nope, dat werkte ook niet Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Misschien de drivers van je geluidskaart updaten? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Of je verwijderd je drivers en start je pc opnieuw op, dan installeert hij deze opnieuw en kan hij misschien weer werken. Reageren
xTomahawk Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Ik zal et eens proberen. EDIT: ik heb mijn geluidskaart ge-update, ik heb van alles geprobeerd, ik denk dat er gwn wat .dll bestanden ontbreken. Bewerkt: 16 januari 2011 door xTomahawk Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik zal et eens proberen. EDIT: ik heb mijn geluidskaart ge-update, ik heb van alles geprobeerd, ik denk dat er gwn wat .dll bestanden ontbreken. Het kan zijn dat je SA DVD'tje beschadigd is en het spel daardoor niet correct installeert? Koop anders een ander exemplaar, San Andreas is tegenwoordig niet meer zo duur. Reageren
xTomahawk Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Mijn CD is nog in perfecte staat, ik heb er vroeger nooit problemen met ut geluid gehad, het ligt echt niet aan de CD. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Er is niet voor niets een topic gepinned bovenaan dit forum .. Reageren
xTomahawk Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 (bewerkt) Ja ... daar heb ik al 3 keer ofzo opgekeken, ik heb die eax.dll bestandje gedownload maar dat blijkt allemaal niet te helpen, vandaar deze Topic. EDIT: En volgens die ene topic moet iets met mijn DxDiag doen, de acceleratie verschuiven ofzo. Ik heb windows 7, als ik DxDiag opstart, staat er nergens acceleratie en ik kan nergens iets verschuiven. Bewerkt: 17 januari 2011 door xTomahawk Reageren
xTomahawk Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Dus hoe kan ik dit nu oplossen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.