rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Tijdens het wielerseizoen mag ik dit natuurlijk niet eten, maar nu (lees: november-eind januari) kan een goej pak friet natuurlijk geen kwaad, wat is jouw favoriete bestelling? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 stormlooptopic . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Een patatje oorlog en een frikandel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Frietje Samurai gaat d'r wel in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Kipnuggets + patat + frikandellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Bij mij een klein pak, boulette speciaal, hamburger duvelke en een potje tartaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Frietje Samurai gaat d'r wel in. Is dat friet waarbij je i.p.v een plastic vorkje een katana krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Frietje Samurai gaat d'r wel in. Is dat friet waarbij je i.p.v een plastic vorkje een katana krijgt? Ja, en ze worden speciaal geslepen op de toonbank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Sorry dat ik weer aan het mierenneuken ben, maar is hier niet al een topic van? Namelijk deze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Sorry dat ik weer aan het mierenneuken ben, maar is hier niet al een topic van? Namelijk deze? NOTA board is voor lozers... de stamkroeg is zo vele heldiger... Ma kdenk moest ge weten waaruit al die frituursnacks zijn gemaakt ze gewoon nimeer opeet... Bewerkt: 15 januari 2011 door rockcompany Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 NOTA board is voor lozers... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 lozers Bedoelde u losers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) lozers Bedoelde u losers? Ja, ook daarom ben ik een held, mezelf gewoon een lozer noemen... Aanbiding der mezelf... Jammer genoeg voor degene die de screen maakte dateerd mijn laatste nota bericht van 2009, nog voor ik een held was... Bewerkt: 15 januari 2011 door rockcompany Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 lozers Bedoelde u losers? Ja, ook daarom ben ik een held, mezelf gewoon een lozer noemen... Aanbiding der mezelf... Eigendunk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.