rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 lozers Bedoelde u losers? Ja, ook daarom ben ik een held, mezelf gewoon een lozer noemen... Aanbiding der mezelf... Eigendunk.. Net zoals een echte held het moet doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Echte helden zijn bescheiden. Dank u. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Dit is het tweede topic waarin je zegt dat je de ''Forum Held'' bent... Wat blijkt, 2 gebruikers kennen je. Maar om toch OT te gaan: Geef mij maar een lekker frietje mayonaise en een kaassoufflé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Voor mij toch echt kaassoufflés en Vlaamse friet met appelmoes en echte Belgische chocomel. Fack! Wat is dat toch lekker, en daarom baal ik dus zo hard dat ik in NL woon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Friet (speciaal) met frikandel en nog een frikandel speciaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Friet Special of met Hollandse mayo () kan er bij mij altijd wel in. En dat ga ik zo meteen ook halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) frietje met mayo en cheeseburger,ja weet redelijk basic ma da is het gewoon voor mij. Bewerkt: 15 januari 2011 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Ik ben een stamkroegheld, geen domme nerd'sboardforumheld.... Maar indeed, we moeten natuurlijk on-topic blijven.... kaassoufle = kaaskroket? Bewerkt: 15 januari 2011 door rockcompany Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ultimate-Killer Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 STORMLOOP! ik ga voor: 2 Frikandellen (Tijdens WK of EK een Doelpaal)Pinda 1 Patatje pinda 1 Milkshake (soms) 1 portie kipnuggets (Soms) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Bounties uit de frituur zijn altijd wel smakelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ultimate-Killer Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Bounties uit de frituur zijn altijd wel smakelijk. Neuw Kidds! Hé Man! Je stopt toch geen bounty in de frituur?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Ik ben een stamkroegheld de meningen daarover zijn verdeeld, voorlopig zeg ik nog even van niet. kaassoufle = kaaskroket? Nee: Kaassouflé en kaaskroket. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Ik ben een stamkroegheld de meningen daarover zijn verdeeld, voorlopig zeg ik nog even van niet. kaassoufle = kaaskroket? Nee: Kaassouflé en kaaskroket. Kaassoufle verkopen ze niet in Belgie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.