Djmaddox Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Bounties uit de frituur zijn altijd wel smakelijk. Neuw Kidds! Hé Man! Je stopt toch geen bounty in de frituur?!? Jawel, dat zeg ik toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Heb je door dat je jezelf nu eigenlijk keihard voor schut zet? nu noem je jezelf gewoon een 'lozer' NOTA board is voor lozers... de stamkroeg is zo vele heldiger... Ma kdenk moest ge weten waaruit al die frituursnacks zijn gemaakt ze gewoon nimeer opeet... je haalt trouwens 'held' en 'mislukking' door elkaar(HINT) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Ik denk voordat je geschiedenis op een forum schrijft dat je iets meer post moet hebben dan die 100 stuks van je En zelfs de oudere leden hebben amper van je gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Ik denk voordat je geschiedenis op een forum schrijft dat je iets meer post moet hebben dan die 100 stuks van je En zelfs de oudere leden hebben amper van je gehoord Wat is oud :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Cab komt ook eens kijken! NOTA held... Overdrijf je nu écht niet een beetje? Ik vraag btw altijd een kleintje, met een boulette en een frikandel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sakemarinusbooi Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Zo'n is ook wel in te nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Ik denk voordat je geschiedenis op een forum schrijft dat je iets meer post moet hebben dan die 100 stuks van je En zelfs de oudere leden hebben amper van je gehoord Wat is oud :$ 50+? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Volgens mij ben je niet eens een held, integendeel. Je bent de Stamkroegstumperd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 nou kijk dat is dus niet aardig Alhoewel ik het er niet mee oneens kan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Volgens mij ben je niet eens een held, integendeel. Je bent de Stamkroegstumperd Jij bent ook de enige die zonder een greintje sarcasme alles onderuit knalt. Zie je dat dan niet, dat zijn topics uitspuiten van het sarcasme? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Volgens mij ben je niet eens een held, integendeel. Je bent de Stamkroegstumperd Jij bent ook de enige die zonder een greintje sarcasme alles onderuit knalt. Zie je dat dan niet, dat zijn topics uitspuiten van het sarcasme? Is toch een grapje , of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Volgens mij ben je niet eens een held, integendeel. Je bent de Stamkroegstumperd Jij bent ook de enige die zonder een greintje sarcasme alles onderuit knalt. Zie je dat dan niet, dat zijn topics uitspuiten van het sarcasme? Dit is anders doodse serieuziteit hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 je vind jezelf nu dus al een held van een forum dat er voor je comeback nog niet eens was? Ik was een NOTA held, en nota is nu de stamkroeg... Ik denk voordat je geschiedenis op een forum schrijft dat je iets meer post moet hebben dan die 100 stuks van je En zelfs de oudere leden hebben amper van je gehoord Wat is oud :$ 3+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 Volgens mij ben je niet eens een held, integendeel. Je bent de Stamkroegstumperd Jij bent ook de enige die zonder een greintje sarcasme alles onderuit knalt. Zie je dat dan niet, dat zijn topics uitspuiten van het sarcasme? Dit is anders doodse serieuziteit hoor. Oepsie! Verkeerde subforum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2011 Broodje frikandel speciaal, broodje cheeseburger en trio pindasaus is lekker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.