Nissan Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Gewoon een broodje bakpao jonge . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Gewoon een broodje bakpao jonge . Wel met een bounty he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Gewoon een broodje bakpao jonge . Wel met een bounty he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2011 Twee bounty's voor Boer Tijger dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sublime Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Pannenkoeken gaan niet goed in de frituur, degene die ik in ieder geval gebruikte viel uit elkaar waardoor het vet meer een mix van vet en deeg werd ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Lijkt me meer Brinta Nee, pasta in de frituur... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2013 Kipcorn, frikandel en een kaassoufle. Bitterballen trouwens ook. Ach nu we toch bezig zijn, gooi er dan ook maar een loempia in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 Super pak friet en een bicky burger , bicky burger is het lekkerste ooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 Zoals altijd, en ook nog op z'n Belgisch: een klein pakske met satékruiden, stoofvleessaus, en een curryworst special met gewone kectchup! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 Zoals we dat hier in Zuid-Limburg zeggen (en in delen van België): Een groate freet mit mayo, frikaandel en un boulet. Daan wurt het veer euro negentig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2014 Een lekker bamischijf gaat er bij mij wel in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2017 Patat/friet(net hoe je het wil noemen) met mayo/fritessaus in zo'n grote zak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 13 januari 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2017 Ik eet niet heel vaak frituur voedsel, soms eet ik wel hamburgers, patat, broodje kip schnitzel, bitterballen, kroketten of frikandellen, maar dit eet ik dus vrij weinig. Ook maar een goed ding, want elke dag uit de frituur eten is natuurlijk gewoon ongezond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.