Jump to content

[GTA Serie] BETA versies

Recommended Posts

Geplaatst:

Het leek me gewoon leuk dat jullie ook wat posten in plaats van dat ik alles maar post ;) Ik bedoel er niks mee.

Ik zal je tips mee nemen in de hoofdpost :)

Geplaatst:

Natuurlijk moeten anderen ook posten, dat is de bedoeling van een topic. Maar mij lijkt een betere gang van zaken dat er al veel in het topic staat en anderen aanvulling geven, dan dat er niets in staat. Dat werkt ook niet bepaald motiverend om dingen toe te voegen, en blijft het topic wel erg lang leeg.

Geplaatst:

Natuurlijk moeten anderen ook posten, dat is de bedoeling van een topic. Maar mij lijkt een betere gang van zaken dat er al veel in het topic staat en anderen aanvulling geven, dan dat er niets in staat. Dat werkt ook niet bepaald motiverend om dingen toe te voegen, en blijft het topic wel erg lang leeg.

Je hebt helemaal gelijk :tu: Ik zal zo snel mogelijk zo veel mogelijk beta's toevoegen en dan maar hopen dat er wat wordt gepost door andere ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): Een filmpje met dingen die anders zijn in beta, en in de echte versie verbeterd of weggehaalt zijn.

Uit welke GTA komt deze beta: Gta San Andreas en Vice city

Screen:

en
Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): Een filmpje met dingen die anders zijn in beta, en in de echte versie verbeterd of weggehaalt zijn.

Uit welke GTA komt deze beta: Gta San Andreas en Vice city

Screen:

en

Ik heb heb de link naar YouTube toegevoegd :)

Zelf heb ik er ook nog 3 toegevoegd ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het beta filmpje over SA gaat ook naar het filmpje van VC. Iets wat denk ik even aangepast moet worden :bier:

Geplaatst:

Het beta filmpje over SA gaat ook naar het filmpje van VC. Iets wat denk ik even aangepast moet worden :bier:

Bedankt voor het melden. Ik heb het meteen aangepast. :tu:

Ik heb het op het moment erg druk met school en daarom kan ik dit topic op het moment die goed bijhouden. Hopelijk krijg ik over een tijdje wat meer tijd :)

• 2 weken later...

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): Novy, was de hoofdpersoon maar werd door Claude vervangen heb ik gehoord

Uit welke GTA komt deze beta: GTA 3

Screen:

Novy.png

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): Darkel, gaf terroristenmissies, werd geschapt door 9/11

Screen:

Darkel_(III_-_2).jpg

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): Schoolbus

Screen:

5407964993146580.jpg

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): School

Video:

Bewerkt: door Claude2
Geplaatst:

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving):Als je de concert hal in Vice City toegankelijk maakt zie je dat er een ongebruikt backstage kamer met Sprunk automaten en dozen is.

Uit welke GTA komt deze beta:GTA Vice City

Screen:http://i52.tinypic.com/ff1n5x.png

• 4 weken later...
Geplaatst:

De politiewagens uit GTA III hadden oorspronkelijk een andere kleur, lichtblauw namelijk.

300px-GTAIII_cop_cars.jpg

De beta-versie had overigens wel wat weg van de politiewagens van de NYPD.

chevy-caprice.jpg

• 4 years later...
Geplaatst:

Er moet nog een beta-gedeelte van GTA V bij.

Ik begin, Vespucci Beach had oorspronkelijk meer palmbomen en Paleto Forest had meer naaldbomen.

Maar verwijderd omdat de PS3 en Xbox60 niet aan zo kunnen met de rekenkracht.

Sommige delen van Mount Chiliad hadden oorspronkelijk méér bos. ^^

gta5-hikers.jpg

Op deze afbeelding zie je overduidelijk dat er meer begroeiing was dan ik de werkelijkheid. Als je dé desbetreffende gebied (nu) zou checken, zou je tot de conclusie moeten komen dat de meerderheid weg is gehaald.. Ik vind dit persoonlijk best wel spijtig, want je mist namelijk 't 'echte' gevoel alsof je in de bossen loopt. 't Zelfde geldt voor de Paleto Forest, vooral op de oudere consoles.. Jemig, weet je niet hoe kaal dat is. Andere versies zijn daartegenover 'n stuk begroeider.. Tenslotte klopt 't laatste zinnetje; R* had dat inderdaad verwijderd omdat de Xbox 360 & PS3 het destijds niet aankon.. Sja, soms moet je prioriteiten stellen.

-------

Overigens zijn d'r héél wat nummers verwijderd voordat GTA V werd uitgegeven, waaronder 'n paar 'goede' nummers naar m'n mening. Waarom ze 't

hadden verwijderd was mij 'n raadsel, hoewel ik vermoeden heb dat het met RAM-tekort te maken heeft. Daarnaast stak de oorspronkelijke map toch ietsjes anders in elkaar zoals; de Zancudo-rivier had een grotere (water)oppervlak, het was ook niet verbonden met de Alamo Sea. 'n Andere (leuke) detail is dat de Grand Senora Desert véél omvangrijker was. Immers had Route 68 Route 69 moeten heten. :) Zo kan ik wel uren én uren doorgaan. En voor de nieuwsgierigen; dit had ik allemaal uit m'n hoofd verteld.. :puh:

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...