Jump to content

GTA IV


DJ-BRANCO

Recommended Posts

hallo ik heb een vraag.

ik heb al dagen geleden gta iv geinstalleerd op de pc

en echter ik wil die 100% save game plaatsen maar heb dus een probleem die bijna iedereen heeft

waar zet ik die savegame neer? iedereen op elke forum zegt

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\savegame

wil niet veel zeggen.

IK ZIE GEEN SAVEGAME MAP !

heb alles afgezocht en heb windows XP 64 bit

en kan de savegame map niet vinden. maar toch start het spel met een load game waar ik gebleven ben. maar vind het niet terug waar het gesaved moet worden.

heb een of andere xlive.dll in de map

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\

geplaatst. dan heb ik de CopyXLiveResources gestart maar krijg dus deze melding:

This will copy resource from:

C:\windows\system32\xlive.dll

to

C:\Documents and settings\administrator\desktop\savegame\xlive_wrapper_1207\xlive.dll

als ik yes klik

krijg ik een fatale error

Failed to load

C:\windows\system32\xlive.dll

ja wat moet ik nu doen om die 100% savegame te plaatsen want ik zie echter geen savegame map hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat dit het SA:MP (San Andreas : MultiPlayer) scripting gedeelte is...

weet ik veel wat dit voor forum is een gta forum dus ja dan zet ik het ergens neer he. opzich moet dat niet veel uit maken

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik veel wat dit voor forum is een gta forum dus ja dan zet ik het ergens neer he. opzich moet dat niet veel uit maken.

ach lui mens vlieg toch een eind heen. doe even de moete om het GTA IV gedeelte te zoeken op dit forum. hier vind je toch niemand die je hiermee kan helpen.

sorry hoor maar hier kan ik dus niet tegen.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

weet ik veel wat dit voor forum is een gta forum dus ja dan zet ik het ergens neer he. opzich moet dat niet veel uit maken.

ach lui mens vlieg toch een eind heen. doe even de moete om het GTA IV gedeelte te zoeken op dit forum. hier vind je toch niemand die je hiermee kan helpen.

sorry hoor maar hier kan ik dus niet tegen.

dan moet je oprotten. ik vraag hier om hulp! en als jij geen oplossing weet zeg dan niks, heb niet om een comentaar gevraagd alleen omdat mijn onderwerp van het forum op de verkeerde afdeling staat! vraag enkel om hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, geen ruzie maken, hij is nieuw op het forum, dan snap ik dit

En mischien ook een van zn eerste keren op een forum dat hij een topic enzo maakt.

Laten we hem maar gewoon helpen en niet ruzie maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, geen ruzie maken, hij is nieuw op het forum, dan snap ik dit

En mischien ook een van zn eerste keren op een forum dat hij een topic enzo maakt.

Laten we hem maar gewoon helpen en niet ruzie maken...

dat kan hier niet want hier heeft niemand iets te maken met GTA IV dus wijs ik hem erop dat hij verkeerd zit en dan is hij zo lui om te zeggen dat het niet uitmaakt het het in zijn geheel een GTA forum is. dat is het inderdaad maar dit is niet voor niets opgedeeld in subforums...

maargoed ik zeg hier wel niets meer want anders krijg ik weer problemen en gezeur

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...