Jump to content

Zmodeler problemen...

Recommended Posts

Geplaatst:

zoals titel al zegt heb ik dus problemen met Zmodeler ik draai versie 2.2.1 daarvoor werkte alles nog perfect maar nu laad hij de textures niet meer hij zegt dat ze op het eind van het bestand .dds ofzoiets heten maar ik begin me echt te frustreren eraan heeft iemand dit probleem ook gehad en het al verholpen?

de textures en de WFT en WTD staan in hetzelfde mapje dus ik zie het probleem niet..

Geplaatst:

Zmodeller laad kortom geen textures. Als het goed is krijg je bij het exporteren wél de texture's erbij. ( Als je die had tenminste bij het importeren )

Geplaatst:

Zmodeller laad kortom geen textures. Als het goed is krijg je bij het exporteren wél de texture's erbij. ( Als je die had tenminste bij het importeren )

dat is het probleem juist hij importeerd van gta iv modellen niets meer maar opeens van een gemodde dff wel...

Geplaatst:

Importeert die ook geen models?

hij importeert wel gewoon gta iv en sa models maar mijn gta models zegt ie dat er geen textures zijn maar die heb ik in dezelfde map staan.. het is wel zo dat als ik iets bij properties bekijk dan staat wel gewoon wat voor texture erop zit maar ik zie niets..

Geplaatst:

Dat zeg ik , met zmodeller kun je de textures NIET zien. Het is gewoon zo , kun je niks aan doen.

juist wel want normaal zag ik ook van de sultan rs zn carbon texture die zie ik nu ook niet meer en de ramen waren doorzichtig door texture van ramen die zijn nu gewoon grijs

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...