Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Als ik een game join, die al aan de gang is ofzo, staat er altijd connection lost, behalve als ik hem zelf start.. Wat is dit ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Wat een goede vraag. Er staat connection lost, wat zou er dan toch aan de hand zijn. hmmmm.... Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Bijdehandje Ik bedoel, waarom gebeurd dit altijd als ik zelf game start. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 altijd connection lost, behalve als ik hem zelf start. waarom gebeurd dit altijd als ik zelf game start. Nou spreek je jezelf tegen. Het kan zijn dat je NAT (Network Address Translation) te strict is. Dit kan je zien in het menu van Games For Windows (Home-toets drukken). Voor optimale spelervaring zou je NAT open moeten zijn. Voor GFWL dien je dan de volgende poorten open te zetten: 53, 80, 443 en 3074. Hoe je dat moet doen kan je hier nalezen. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik bedoelde als ik em niet zelf starte :$ Maar speel PS3:P Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Op de PlayStation 3 kan je dit op dezelfde manier doen alleen heb je geen windows live menu. Als je op de PlayStation 3 wilt zien wat je nat type is dan moet je naar instellingen -> netwerkinstellingen (onderaan) -> Internet verbinding testen. Als het goed staat er dan tussen die lijst jou nat type. Dit kan 1,2 & 3 zijn. Als het nat type 3 is dan is dat gegarandeerd de oorzaak van je connectie problemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.