NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Sinds kort ben ik grote Mario en Luigi fan en ben weer terug bij hun games, die ik soms ook nog speel. Daarom deze signature Zonder Border: met Border: Opnieuw begonnen: Bewerkt: 17 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Veels te veel negatieve ruimte, probeer de achtergrond wat op te vullen met wat leuke effectjes. Kijk eens bij de tutorial sectie en volg wat tuts, dat wil vaak helpen en je wat nieuwe technieken bijleren. Bewerkt: 16 januari 2011 door Gta Ripper Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Twee render plakken Zwarte achtergrond + Rode brush plaatsen + Tekst plaatsen = ---------------------------- Twee minuten werk. Sorry hoor Nick, maar jij kan duidelijk beter dan dit. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Met PS? Saaie sig. Veels te veel lege ruimte. Renders niet ingeblend. Weinig contrast & diepte. Tekst is misplaatst, even als de twee renders. Slecht. Sorry. Voeg Mario en Luigi in het midden achter elkaar en brush dan eens links en rechts van de renders en zet je text rechtsboven de renders. Eens proberen? Cab Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Thnx voor Ratings, Cabyon: Ga ik morgen even proberen ok? Zoiets als dit: Bewerkt: 17 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Luigi is wel heel slecht gerendert, daarnaast zijn beide renders niet ingeblend. De achtergrond is veel te eentonig. De tekst had ook wel beter gekunt met bijvoorbeeld witte letter met daarom die kleur rood als border. De border zelf klopt zelf van geen kant (), want de rechter-border is dikker dan de linker-border. Je kan echt veel beter dan dit Nick. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Hoe blend je zo'n render in dan? Ik gebruik paint.net. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Wees nou eens een kerel en ga eerst die NES-games & SNES-games eens spelen, kijken of je de nieuwe dan nog steeds leuk vind . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Wees nou eens een kerel en ga eerst die NES-games & SNES-games eens spelen, kijken of je de nieuwe dan nog steeds leuk vind . Die doe ik ook.. Ik speel niet op de Wii dit soort games. Reageren
Royboow Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik vind ze te leeg, ik ben wel wat meer van jouw gewend, probeer eens wat nieuws te doen met je renders, en een leuke background maken. dit is veel te simpel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.