jetpackgang Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik Doe deze Misie, dus. Maar hij doet het niet, want er staat onderin wat je moet doen.. maar wat ik ook doe, ze zeggen steeds van ''too late'' en bad/. Ik heb trouwens windows 7. Weten jullie wat ik moet doen? En nog zo'n missie, dan is er iets met zo'n trein ofzo, daar ga je dan op, en dan moet je pakketjes eraf gooien ofzo? Ik snap die missie totaal niet.. hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Ik Doe deze Misie, dus. Maar hij doet het niet, want er staat onderin wat je moet doen.. maar wat ik ook doe, ze zeggen steeds van ''too late'' en bad/. Ik heb trouwens windows 7. Weten jullie wat ik moet doen? Volgens mij doet de missie het wel, maar doe jij het gewoon fout. Wat je moet doen, is op 't juiste moment de juiste knop indrukken. Als ze too late en bad zeggen, is je timing blijkbaar niet goed. Voor de juiste knoppen: *KLIK* En nog zo'n missie, dan is er iets met zo'n trein ofzo, daar ga je dan op, en dan moet je pakketjes eraf gooien ofzo?Ik snap die missie totaal niet.. Dat is de missie Catalyst en ja, je moet die pakketjes eraf gooien. Maar niet willekeurig, je moet zorgen dat je ze in de handen van Ryder gooit. Meer info: *KLIK*. Succes! Reageren
candesco Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Geplaatst: 8 april 2011 De missie Cesar Vialpando is redelijk lastig en een goede timing is hier vereist. Na een aantal pogingen zelf laatst eindelijk eens gehaald. Vreemde was dat ik eerst eens de auto wat gepimpt heb en daarna erheen gegaan. Ik heb zelf de knoppen even veranderd, omdat ik de toetsen onder het numerieke blok lastig te bedienen vindt. Catalyst daarentegen is wel te doen. Gewoon rustig blijven, beetje timing is vereist en veelvuldig mikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.