gta boy Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 he weet iemand hier waar die politie boot licht ik heb hem wel zien vaaren maar nergens zien lichen kan iemand mij vertelen waar die licht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bedoel je deze want die heeft zo te zien geen vaste staan plaats.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Atrox Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 gewoon als je er 1 tegen komt, em jatten B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik dacht dat die boot kustwacht ofzo was???? :rolleyes: er staat er een bij easterbay airport Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Probeer een wanted level te krijgen. En dan zwem je naar de politie boot en steelt hem. Het enigste nadeel wel is dat je een wanted level heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eyzos Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Juist, wat exabyte zegt, alleen kun je je wanted level met een cheat uitschakelen, gewoon eenmalig, en dan lekker varen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 hoe kunje eiluk van uit het water in een boot kome? wantkheb et geprobeerd maar luk nie :angry: moesk een heel pokkeeind trug zwemme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Meestal varen ze gewoon rond, en er licht er volgens mij eentje vlakbij het Easter Basin Vliegveld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 hoe kunje eiluk van uit het water in een boot kome? wantkheb et geprobeerd maar luk nie :angry: moesk een heel pokkeeind trug zwemme Op te toets drukken waarmee je springt en dan trek je je op aan die boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Meestal varen ze gewoon rond, en er licht er volgens mij eentje vlakbij het Easter Basin Vliegveld! Dat is een Launch , geen Predator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Nee dat is een coastguard waar hij het over heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 hoe kunje eiluk van uit het water in een boot kome? wantkheb et geprobeerd maar luk nie :angry: moesk een heel pokkeeind trug zwemme Op te toets drukken waarmee je springt en dan trek je je op aan die boot. verdorie, zo makelijk hek daar de hlave zee afgezwomme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.