toine127 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 hallo mijn muis blijft heletijd hangen wat kan ik er aan doen groeten Toine Polman Reageren
Joriz Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Blijkbaar is je muis aan het overlijden. Heb je hem wel genoeg eten gegeven? Even serieus: Kan je iets meer over je computermuis vertellen? Merk? Type? Bal/laser/led/infrarood? USB/PS2 etc...? Heb je dit probleem overal op je computer of alleen bij een bepaalde GTA? Blijft de rest van het spel dan ook hangen? Reageren
toine127 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Blijkbaar is je muis aan het overlijden. Heb je hem wel genoeg eten gegeven? Even serieus: Kan je iets meer over je computermuis vertellen? Merk? Type? Bal/laser/led/infrarood? USB/PS2 etc...? Heb je dit probleem overal op je computer of alleen bij een bepaalde GTA? Blijft de rest van het spel dan ook hangen? merk:trust laser usb alleen bij gta san andreas Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 En hoe blijft hij precies vasthangen , gebeurt er niks of doet hij het wel en haakt hij ? Reageren
toine127 Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 En hoe blijft hij precies vasthangen , gebeurt er niks of doet hij het wel en haakt hij ? zeg maar als je loopt dan kun je niet om je heen kijken Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Had ik ook een keer "last" van, ik poste toen heel veel in het Superchick-topic maar dat is in de Stamkroeg! dus ging mijn postcount niet omhoog... mzzl, GTA_153 EDIT: sorry verkeerde topic! @gta master 1, ja ik bedoel inderdaad dat topic. Bewerkt: 16 januari 2011 door GTA_153 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Uhm, hij vroeg niets over de postcount, maar over San Andreas. Je hebt waarschijnlijk Windows 7 of speelt het op een laptop? Overigens hoort dit niet in de GTA Serie, maar gewoon in San Andreas forum. Verplaatst. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Had ik ook een keer "last" van, ik poste toen heel veel in het Superchick-topic maar dat is in de Stamkroeg! dus ging mijn postcount niet omhoog... mzzl, GTA_153 Jij bedoelde natuurlijk DIT topic. >>> Door VWO-er: En nu weer ontopic aub... <<< Bewerkt: 16 januari 2011 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.