Jump to content

[RDR] Rare dingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Heb jij ook last van dat als je aan het stelen bent dat, bijvoorbeeld een kast open doet of een kist of een bank beroofd, dat er dan altijd iemand is die het ziet, terwijl die gewoon buiten staat? Dat diegene de sherrif erbij gaat roepen en hij je niet eens gezien had moeten hebben. Of dat als je iemand wilt beroven hij altijd weg rent, terwijl dat als je onder schot zou staan dat je dan niet naar je pistool pakt of wegrent, dat zou denk ik niemand horen te doen want dan weet je dat je er dan geweest bent. Ik vindt, als dat zou kunnen door een update, dat daar een fix voor zou moeten komen die je kan downloaden, bij mij dan via Xbox Live. Vindt jij dat ook?

Ik heb daar dus wel last van. Het probleem is gewoon dat iemand je te snel ziet of niet hoort te zien. Kijk, je zou misschien net voor het raam in een gebouw kunnen gezien worden maar dat betekend dan nog niet dat iemand die zelf misschien ook in een gebouw zit, een verkoper of zo of een koper of iemand anders, dat die je dan ziet en je meteen gaat verlinken? Dat hoort toch niet? Of wel, is het reallistisch of niet?

>>> Door Kai-ShockWave: Poll verwijderd, voegt niks toe. <<<

• 5 weken later...
Geplaatst:

*bump?*

Een topic hierover lijkt me wel zeer onnodig, maar je vraagt wel om antwoorden en meningen dus reageer ik toch maar even ;)

Ik heb hier ook last van gehad tijdens het spelen van de game, maar zo'n probleem is het toch niet? Zeer leuk dat je kan stelen, maar ga gewoon oldskool geld verdienen door te gaan werken (in dit geval missies doen).

Dit hoeven ze naar mijn mening ook niet te fixen. Zo erg is het niet :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...