Jump to content

Lichten aan doen ingame?


TAD18

Recommended Posts

heb ook een vraag

hoe laat je in gta iv de auto's van de ene eiland naar de andere kant vliegen?

ik heb op youtube een filmpje gezien waar de auto's door de lucht vliegen waar vind ik die mod?

want als ik tegen een auto rij remt mijne af, maar met die mod remt helemaal niks af en kan je zelfs boven de gebouwen vliegen

Dan moet ik je weer naar hier doorverwijzen [Het 'Ik-zoek-een-mod topic'] ;).

Im found it

Kan wel alleen maar snachts je hebt de gewone straal Als 2 sec R2 drukt komt er meer licht

Ja, maar dat is het groot licht ;).

EDIT: Hieronder. Inderdaad, je hebt gelijk :).

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Correctie: dat is het groot licht... Mistlampen zijn bijna altijd die dingen onderaan de auto in de bumper(bij b.v. PMP-600), die blijven uit als je R2 ingedrukt houdt(in geval van PC is dat H geloof ik?)... Dat is, tenzij de PC versie verschilt van de PS3 en Xbox 360 versie... :clown: In GTA komt het licht dus vanuit de gewone koplampen, dus dat is groot licht... Staat ook beschreven in de controls als 'High beam'(Hoge/grote straal) als ik me niet vergis...

Enkel bij de Pinnacle en en Perennial(als ik me nier vergis) gaan die lichten inderdaad aan, ook standaard, hier is het echter dagrij-verlichting zoals bij Audi, en dus ook geen mistlicht... ;)

Daarbij heeft mistlicht bij een echte auto overdag bij een straalheldere lucht bijna geen nut, behalve dat je er mensen mee verblind omdat de lichten meer omhoog zijn gericht.

Daarbij, zie jij die peds ook altijd seinen als je op de verkeerde weghelft zit? Doe je meestal met groot licht he, niet met je mistlicht :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Im found it

Kan wel alleen maar snachts je hebt de gewone straal Als 2 sec R2 drukt komt er meer licht

Lees nou even eerst het topic door. :puh: Dat wil hij helemaal niet. Hij wil alle verlichting regelen, niet alleen de koplampen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...