Jump to content

Twee vragen...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me het volgende af:

- Vanaf wanneer gaat de Coach rijden

- Wanneer kun je een politie-uniform aan?

Groet!

Geplaatst:

Punt 1 snap ik niet helemaal.

Punt 2 kan niet. Waarschijnlijk wel met mods maar gewoon kan het niet.

Geplaatst:

Punt 1 snap ik niet helemaal.

Ik speel het spel net, dus zit alleen nog op het zuidelijke deel van San Andreas, maar ik zie nog geen Coach's rijden. Dus vroeg ik me af vanaf wanneer ik die wel kan zien rijden.

Geplaatst:

Vaak zie ik de Coach bij het Airport rond rijden. Zoek daar even. Ga bijv eerst naar Vinewood en ga dan weer terug naar het Airport. Mss helpt dat!

Geplaatst:

Ik heb de coach op het platteland bij Los Santos nog niet gevonden, hij staat er (nog) niet.

Ik heb ook nog een ander vraagje: - Met welke toets (PC) kan ik de 'tripskip' doen?

Geplaatst:

Dat kan alleen als je de missie eerder gefaald hebt. Er zijn maar een paar missies waarbij je de 'skip trip' functie kan toepassen, simpelweg de missies waarbij je een lange afstand moet rijden. Wanneer je een missie overnieuw speelt, zal je wanneer je rijd en melding krijgen of je de rit wilt overslaan. Bij de melding moet je dan op Y (of een andere toets waarbij je 'ja' zegt als je dit veranderd hebt.) drukken om de rit over te slaan.

Geplaatst:

Skip trip... :7

In het verleden ben ik bezig geweest om uit te vogelen hoe het in elkaar steekt, en heb destijds een lijstje op WikiGTA gezet (enkel voor medewerkers). De volgende missies bieden de mogelijkheid voor tripskip:

Wellicht dat ik de pagina over Tripskip eens verder ga uitwerken.. :)

Geplaatst:

Dat kan alleen als je de missie eerder gefaald hebt. Er zijn maar een paar missies waarbij je de 'skip trip' functie kan toepassen, simpelweg de missies waarbij je een lange afstand moet rijden. Wanneer je een missie overnieuw speelt, zal je wanneer je rijd en melding krijgen of je de rit wilt overslaan. Bij de melding moet je dan op Y (of een andere toets waarbij je 'ja' zegt als je dit veranderd hebt.) drukken om de rit over te slaan.

Bedankt, weet ik dat ook weer. Weer een beetje slimmer geworden :puh:

@VWO-er: Dat zou wel leuk zijn! Is weer een toevoeging op de informatie over GTA. En zo help je weer mensen die het niet snappen (zoals ik :puh:).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...