Jump to content

[laptop]Koeling maakt herrie en stopt met draaien


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb nu toch echt een probleem met mijn HP6730s (garantie verlopen), de koeling werkt niet meer naar behoren... En nog erger is dat ie nu een schurend en ratelend geluid maakt in de koeling, je zou zeggen dat de lagers kapot zijn of dat er heel veel stof in zit.

Maar jammer genoeg is HP zo'n dom bedrijf dat je niet eens zelf je koeling kunt reinigen... En om dit te doen met je de hele laptop uit elkaar schroeven...

Veel erger is dat de koeling net spontaan stopte met draaien...

Iemand enig idee om dit te fixen? Laptop werkt nu met een koeling die nog maar voor 10% werkt zou je zeggen..

Ik heb trouwens ook al in de koeling-gleuven geblazen enzo en echt hard geblazen maar werkt ook niet...

//Zamg0d1

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch echt dat de koeler kapot is als k het zo lees

Daar was ik al achter :7

hoe oud is je laptop?

2 á 3 jaar geloof ik... Heeft het altijd goed gedaan maar plotseling doet de koeling zo..
Link to comment
Delen op andere websites

Ja de koeling van mijn vorige PC had het ook begeven ma die was toch al echt 8 jaar oud.

Maar ik zou niet weten wat je ertegen zou kunnen doen ,miss een nieuwe koeling plaatsen maar ik denk niet dat dat kan in een laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja de koeling van mijn vorige PC had het ook begeven ma die was toch al echt 8 jaar oud.

Maar ik zou niet weten wat je ertegen zou kunnen doen ,miss een nieuwe koeling plaatsen maar ik denk niet dat dat kan in een laptop?

Koeling vervangen kan, wil ik best doen... Maar bij die koeling komen is toch echt een groot probleem...
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik kan hem wel zelf uit elkaar halen maar dat doe ik niet aangezien bij het scherm de draadloze antennes zitten die heel gevoelig zijn. Binnenkort gaat ie dan waarschijnlijk gewoon naar een collega van me ma die buiten dat beroep ook met computers werkt en er ook verstand van heeft enzo dus die heeft dat zo gedaan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...