EquinoX91 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Jow... is mss een domme vraag maar ik heb GTA SA op de Xbox maar ik weet niet hoe ik moet inbreken in huizen en zow... wat heb je ervoor nodig... wanneer kan het enz.... BVD!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Jow... is mss een domme vraag maar ik heb GTA SA op de Xbox maar ik weet niet hoe ik moet inbreken in huizen en zow... wat heb je ervoor nodig... wanneer kan het enz.... BVD!!! je hebt er een box-ville truck voor nodig je kunt hem na die missie doen dat je die geweren uit dat huis moet halen er zijn kaarten te vinden waar op staat waar de box-ville truck te vinden is maar die weet ik niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Okej... bedankt Maar zijn er veel huizen waar je kunt inbreken of nie...? :huh: En heb je speciale kleren nodig...? :huh: BVD Bewerkt: 30 juni 2005 door EquinoX91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Hier zijn de boxville's te halen...Maar het inbreken kan alleen maar op bepaalde tijden('s avonds) Er zijn redelijk veel huizen waar je in kunt breken. Je hebt geen speciale kleren nodig. Bewerkt: 30 juni 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Okej... jij oowk bedankt he :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Skater1991 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Eeej kheb ff een vraagje niet egt over missie's maar Waar kan je basketballen??? Groetjes dennis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 je kan basketballen naast sweet zijn huis en in ganton naast die ijzeren gebouwen ik vind naast die gebouwen leuker want daar kan je een challenge spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Eeej kheb ff een vraagje niet egt over missie's maar Waar kan je basketballen???Groetjes dennis Blijf ontopic,als je iets wilt weten gebruik dan eerst de zoekfunctie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Over inbreken zijn er al iets van 10 topics. Use search. En @skater vraag dat voortaan niet in andermans topic. Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts