BoerBanaan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Redelijke signature, want hij oogt nogal saai aan de rechterkant. Je zou je signature wat smaller kunnen maken en dan de render duplicaten en dan te smudgen zodat je signature direct een stuk minder saai wordt. Ook zou ik adviseren je render wat meer in te blenden en het vuur wat uit de loop komt wat te smudgen zodat dat perfect in de achtergrond wordt opgenomen. Verder is de tekst wel ok, maar het mag gerust wat groter en de opacity mag wel wat omhoog en doe hem ook maar wat meer naar het midden, dan heb je gelijk wat opvulling voor de leegte. De border heb je leuk gedaan en past goed bij de rest van de signature, jammer dat hij leeg ietwat leeg is, ik zie graag een V2 want dit kan een goede signature worden. Reageren
Royboow Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Redelijke signature, want hij oogt nogal saai aan de rechterkant. Je zou je signature wat smaller kunnen maken en dan de render duplicaten en dan te smudgen zodat je signature direct een stuk minder saai wordt. Ook zou ik adviseren je render wat meer in te blenden en het vuur wat uit de loop komt wat te smudgen zodat dat perfect in de achtergrond wordt opgenomen. Verder is de tekst wel ok, maar het mag gerust wat groter en de opacity mag wel wat omhoog en doe hem ook maar wat meer naar het midden, dan heb je gelijk wat opvulling voor de leegte. De border heb je leuk gedaan en past goed bij de rest van de signature, jammer dat hij leeg ietwat leeg is, ik zie graag een V2 want dit kan een goede signature worden. V2 komt eraan Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 V2 komt eraan Haha oké dan! Trouwens, je mag de border wel iets verbeteren, want nu zit hij niet goed in het midden, aan de ene kant is meer ruimte tussen de border en de zijkant (snap je het? ) dan aan de andere kant. Reageren
Royboow Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 V2 komt eraan Haha oké dan! Trouwens, je mag de border wel iets verbeteren, want nu zit hij niet goed in het midden, aan de ene kant is meer ruimte tussen de border en de zijkant (snap je het? ) dan aan de andere kant. Border zit nog niet goed, verbeteren bij v3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.