Jump to content

Hoe film je je ipod touch?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een ipod touch, en hoe film je zonder camera wat je op je ipod doet.

is hier een app voor? zo ja: welke? Of hoe?

Geplaatst:

Hoi,

Heb je de 4de generatie?

Geplaatst:

Als je je scherm gewoon wil filmen en je iPod is niet jailbroken, dan is er geen andere optie dan er een camera voor houden. Overigens zijn er manieren met een gehackte iPod, maar de Frames per seconde zijn dramatisch laag.

Geplaatst: (bewerkt)

Als goed is, is dit alleen mogelijk met jailbreak, namelijk moet je een VNC server op je iPod hebben, en in de tijd dat ik me erin verdiepte(ongeveer een jaar geleden) was dit alleen mogelijk via een VNC server op je iPod die ik toen via Cydia(soort app store die je krijgt bij jailbreak) kon downloaden.

Programma's zodat je je windows scherm op je iPod zien is geen VNC server op je iPod maar een VNC viewer.

Weet niet of Apple een VNC server in de appstore toestaat.

@ Senneken, klopt, en sommige programma's en games geven alleen zwart beeld.

Erg veel kun je er niet mee, het is alleen handig als je lange teksten moet typen, dit kun je namelijk via je computers toetsenbord doen.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Hoi,

Heb je de 4de generatie?

Volgens mij doel jij op het feit dat je met de Itouch 4Gen kan filmen, dus vanaf je Ipod de boom op de straat bijvoorbeeld. Maar volgens mij bedoelt de TS dat hij zijn scherm wilt filmen, en zover ik weet zijn daar geen (legale) apps voor. Je kan het beste een camera op je scherm richten, een goede camera dan wel te verstaan, en in een donkere kamer gaan zitten. Zo kan je in het filmpje ook zien wat je met je vingers doet, een essentieel onderdeel bij touchscreen :puh:

Geplaatst:

Hoi,

Heb je de 4de generatie?

Volgens mij doel jij op het feit dat je met de Itouch 4Gen kan filmen, dus vanaf je Ipod de boom op de straat bijvoorbeeld. Maar volgens mij bedoelt de TS dat hij zijn scherm wilt filmen, en zover ik weet zijn daar geen (legale) apps voor. Je kan het beste een camera op je scherm richten, een goede camera dan wel te verstaan, en in een donkere kamer gaan zitten. Zo kan je in het filmpje ook zien wat je met je vingers doet, een essentieel onderdeel bij touchscreen :puh:

Oh zo, nee laat maar dan

Voor zover ik weet is er helemaal geen app voor dus wat flippie zegt is het beste, een vriend van mij heeft het met mijn camera gedaan, zon filmpje opnemen. (je krijgt best wel een rukkwaliteit)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...