TekaLoca Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Hey, ik heb een probleempje met mijn recent gekregen iPod Shuffle (derde generatie). Het lukt me maar niet om muziek af te spelen met dat ding, muziek heb ik er op gezet via iTunes enzo dus daar kan het al niet aan liggen denk ik. Sommigen zullen gaan denken dat dit een grap is ofzo maar ik kan er maar niet achter komen Thanks! TekaLoca btw, het gaat om onderstaand model. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ze zijn vergeten de Play knop erop te zetten! Nee , je moet hem terug brengen want k denk niet dat jij er iets aan kan doen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Er is volgens mij wel een simpelere oplossing, geloof ik dan. Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 De controls zitten op je oordopjes hoor ik zo in dit filmpje Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 (bewerkt) Dan heb ik een probleem Ik heb die oortjes niet. EDIT: Grand Theft Auto TOM heeft me via MSN een heel simpele tip gegeven en het is hierbij dus opgelost Bewerkt: 17 januari 2011 door TekaLoca Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Dan heb ik een probleem Ik heb die oortjes niet. EDIT: Grand Theft Auto TOM heeft me via MSN een heel simpele tip gegeven en het is hierbij dus opgelost Mag ik misschien weten welke tip? Altijd handig om het te weten (en een keertje te solliciteren hier bij de apple centre :$) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Een normale earphone insteken van 3.5mm en het werkt. Ik probeerde het eerst met koptelefoon (Sennheiser) maar werkte niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.