Jump to content

Graphic aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Het betreft hier twee gescande afbeeldingen die ik ingekleurd en "netjes" gemaakt wil hebben. Richtlijnen zijn voor beide afbeeldingen hetzelfde, dus maar één lijstje :)

Type: Illustratie, voor een goede vriendin

Stijl: Vector, simpel en strak. Zie ook voorbeeld & kleuren

Grootte: Zelfde als aangeleverd

Voorbeeld: Voorbeeld 1, Voorbeeld 2

Tekst: Nvt.

Rand: Nvt.

Kleuren: . Zwarte lijnen (zoals die van de schetsen), één basiskleuren en 1-2 voor highlights/schaduw. Voorkeur voor bruin/groen/geel. Zwart/witte ogen, zoals in de afbeeldingen. Uiteraard oranje en groen voor de wortel in de grote afbeelding :puh: Achtergrond transparant of een effen kleur zodat ik 'm zelf aan kan passen.

Render (optioneel): Nvt, tenzij de in te kleuren afbeeldingen als render tellen. Zo ja, zie bijlagen.

Extra (optioneel): Voor de geïnteresseerden, het zijn twee schattige konijntjes, maar dan Lovecraft (Cthulhu) stijl. Ipv monden hebben ze tentakels. Hier kan je rekening mee houden of mee spelen als je ze kleurt :) Ik zou het fijn vinden als de tentakels puntig konden eindigen. Voel je vrij om er een paar bij te werken/toe te voegen/weg te halen/verplaatsen als dat makkelijker werkt, los van de omhoog wijzende zijn ze toch willekeurig geplaatst. Vooral die van de grote afbeelding mag je als je wilt best wat minder en wat bredere tentakels van maken.

Hier zijn de afbeeldingen:

post-56950-129529710055.jpg

Spoiler omdat 'ie zelfs met forum resize nogal groot kan zijn

post-56950-129529709063.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een tablet dus zal het voor je doen!

EDIT:Bedoel je zoiets? Zo ja dan doe ik ook de ander, zo niet dan zal ik deze eerst verbeteren. (de vlekken horen er niet bij, en die werk ik nog weg)

trace1.png?t=1295365489

Bewerkt: door matt
Geplaatst:

Thanks!

Zou je de lijnen wat strakker kunnen maken? (ik vind ze in mijn tekening wat rommelig, willekeurige dikte overal, etc)

De kleuren wil ik graag zoals in voorbeeld 2 gedaan hebben, dus die overgang en zachte randen hoeven niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...