Sdajafol Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Het betreft hier twee gescande afbeeldingen die ik ingekleurd en "netjes" gemaakt wil hebben. Richtlijnen zijn voor beide afbeeldingen hetzelfde, dus maar één lijstje Type: Illustratie, voor een goede vriendin Stijl: Vector, simpel en strak. Zie ook voorbeeld & kleuren Grootte: Zelfde als aangeleverd Voorbeeld: Voorbeeld 1, Voorbeeld 2 Tekst: Nvt. Rand: Nvt. Kleuren: . Zwarte lijnen (zoals die van de schetsen), één basiskleuren en 1-2 voor highlights/schaduw. Voorkeur voor bruin/groen/geel. Zwart/witte ogen, zoals in de afbeeldingen. Uiteraard oranje en groen voor de wortel in de grote afbeelding Achtergrond transparant of een effen kleur zodat ik 'm zelf aan kan passen. Render (optioneel): Nvt, tenzij de in te kleuren afbeeldingen als render tellen. Zo ja, zie bijlagen. Extra (optioneel): Voor de geïnteresseerden, het zijn twee schattige konijntjes, maar dan Lovecraft (Cthulhu) stijl. Ipv monden hebben ze tentakels. Hier kan je rekening mee houden of mee spelen als je ze kleurt Ik zou het fijn vinden als de tentakels puntig konden eindigen. Voel je vrij om er een paar bij te werken/toe te voegen/weg te halen/verplaatsen als dat makkelijker werkt, los van de omhoog wijzende zijn ze toch willekeurig geplaatst. Vooral die van de grote afbeelding mag je als je wilt best wat minder en wat bredere tentakels van maken. Hier zijn de afbeeldingen: Spoiler omdat 'ie zelfs met forum resize nogal groot kan zijn Reageren
matt Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) Ik heb een tablet dus zal het voor je doen! EDIT:Bedoel je zoiets? Zo ja dan doe ik ook de ander, zo niet dan zal ik deze eerst verbeteren. (de vlekken horen er niet bij, en die werk ik nog weg) Bewerkt: 18 januari 2011 door matt Reageren
Sdajafol Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Thanks! Zou je de lijnen wat strakker kunnen maken? (ik vind ze in mijn tekening wat rommelig, willekeurige dikte overal, etc) De kleuren wil ik graag zoals in voorbeeld 2 gedaan hebben, dus die overgang en zachte randen hoeven niet. Reageren
matt Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Sorry voor de late reply, maar het lukt me niet. Het spijt me. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Sorry voor de late reply, maar het lukt me niet. Het spijt me. Geen probleem Iemand anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.