Jump to content

Internetproblemen


NickOwnage

Recommended Posts

Beste Forumers,

Ik heb de laatste tijd wat problemen met internet. Sinds ongeveer rond December is dit begonnen.

Ik ben gewoon op GTAF en op andere sites zoals mijn schoolsite. Beetje aan het klikken en typen, en opeens laad internet de sites niet meer.

Dan staat er dat er "Beperkte Verbindingsmogelijkheden" zijn. Ik erger me hier kapot aan, omdat ik steeds de computer opnieuw moet opstarten en dat duurt wel 15 minuten. Klinkt misschien niet veel maar ben niet gewend dat hij zo traag is.

Mijn vader en ik hebben al meerdere malen geprobeerd om de router opnieuw op te starten maar dit zonder succes.

Ik gebruik draadloos internet op mijn laptop en zit boven in een hoek van de kamer. Als ik op de Xbox360 zit heb ik soms wel vaker dat mijn internet uitvalt op mijn laptop.

Is het verbruik te hoog aan alles wat ik aan heb staan?

Ik heb dit ook als alles uit is. Heb ik mijn laptop aan en ben gewoon bezig voor school en dan valt mijn internet weg.

Weet iemand hier raad mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt alsof je router aan het sterben is. Firmware update?

Firmware Update?

Houd ook rekening met eventuele stoorzenders zoals een mobieltje

Ja, dit zou best kunnen. Bij elkaar opgeteld staan er 1 laptop van mij en 1 mobieltje aan van mijn moeder. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...