Jump to content

Call of Duty


NickOwnage

Recommended Posts

De tips waren ongeveer zo: geen pixelige renders pakken, deze in het midden zetten, inblenden, en wat effecten om deze renders eruit te laten springen. Ik kan niet zeggen dat er ook maar één tip is opgevolgd. Jij wel? Ik zou zeggen, doe een paar tutorials voor paint.net (want dat gebruik je toch?) en maak dan iets waarbij je de tips meeneemt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het weer niks, dezelfde achtergrond (te eentonig) kartelige render.

probeer je render in het midden te plaatsen, en dan met texutres er om heen te werken, vu ook de achtergrond wat op met textures, lijkt me sterk als dat met paint.net niet kan

Link to comment
Delen op andere websites

Textures zijn texturen van bepaalde oppervlakten. Dit is bijvoorbeeld een texture van een verfrommeld blaadje, maar je hebt ook textures van muren, straattegels et cetera. Door textures toe te voegen heb je een interessante, dynamische achtergrond in plaats van een lege, saaie, zwarte achtergrond. Ik zou eens op het profiel van Cabyon kijken, en zijn texturepack downloaden :tu:

Over de signature: hij lijkt erg op je vorige. Als je je tekst graag leesbaar wilt maken, zou ik de kleur veranderen naar iets dat niet hetzelfde is als de achtergrondkleur. Voor de rest zou ik nog eens goed de tips die je al gekregen hebt bekijken, en tutorials gaan volgen :Y

EDIT: Ik ken paint.net niet, maar ik raad je aan Photoshop te gaan gebruiken. Hiervoor zijn namelijk 1000x meer tutorials te vinden, en bovendien kunnen we je dan beter helpen. De sig die je nu hebt, die is gemaakt in Photoshop toch?

Bewerkt: door matt
Link to comment
Delen op andere websites

Nope, is gemaakt in Paint.net

By the way: Texture is dus gewoon een achtergrond?

>>> Door Silverbyte: Inhoud gedeeltelijk verwijderd. Er wordt hier niet over warez gepraat.<<<

Hoeft niet per se, het kunnen ook effecten zijn, kijk eens naar voetbalsigs, de meeste effecten zijn textures

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...