TomHagen Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Sig voor GSC, geïnspireerd op deze scene uit de film Scott Pilgrim. Rates? Reageren
Royboow Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Sig voor GSC, geïnspireerd op deze scene uit de film Scott Pilgrim. Rates? Ziet er strak uit, mooie effecten. lekker rustige achtergrond. mooie render en leuke effecten Tekst is ook mooi gelukt KUTGW! Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Thanks. Nog iemand tips? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 De render vind ik een stuk te klein en de achtergrond vind ik nogal ''platjes'', had meer diepte in gemogen. (Dat kom denk ik mede door die vierkantjes op de achtergrond!) Ik denk ook dat als je de render aan het einde van het project nog 1x had gesharpened dat het heel veel zou kunnen schelen. De tekst vind ik trouwens er erg goed bij passen, mijn complimenten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.