loatty Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) ik weet dat de specs die voor IV nodig zijn goed staan aangegeven, maar om het toch zeker te weten... wat er op IV zelf staat als aanbevolen is goed genoeg om het te spelen, toch? (wil het toch nog even van de spelers zelf horen) dank u voor uw antwoord! Bewerkt: 18 januari 2011 door loatty Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 het klopt ongeveer wel ja want ik speel met een 8500GT en ik speel op z'n laagst met 22 FPS Reageren
loatty Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 (bewerkt) het gaat erom dat ze echt kloppen, want ik zoek dus naar een pc met die specs Bewerkt: 18 januari 2011 door loatty Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ze kloppen wel het heeft geen zin om te liegen over specs, wat erop IV staat is zeker wel voldoende om het te spelen maar verwacht geen ultra high e.d , meer medium denk ik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Leuk dat mensen die er niks van weten hier posten. De GTA IV "aanbevolen" specs zijn goed genoeg om het spel te starten. Dat houdt niet in spelen. je krijgt maximaal 15FPS op lowest. Als je je budget post in de Hardware fora dan kunnen wij een PC samenstellen die zo veel mogelijk krijgt voor je budget. Reageren
loatty Geplaatst: 18 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 tja..... zou ik graag doen...... helaas betalen m'n ouders maar ach, lage kwaliteit is niet erg, en de FPS ook niet, ik ben wel wat gewend, met een crappy laptop zoals de mijne maar oké, bedankt guys! Reageren
Hayte Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Leuk dat mensen die er niks van weten hier posten. De GTA IV "aanbevolen" specs zijn goed genoeg om het spel te starten. Dat houdt niet in spelen. je krijgt maximaal 15FPS op lowest. Als je je budget post in de Hardware fora dan kunnen wij een PC samenstellen die zo veel mogelijk krijgt voor je budget. Dude, overdrijven is ook een vak. De minimale eisen zijn goed genoeg, met die eisen kan je het spelen op 30 fps met alles op het laagst. De aanbevolen eisen zijn goed genoeg voor Medium. Ja, het spel heeft een sterke pc nodig. Maar spreidt a.u.b. niet zulke bullcrap uit, dan help je namelijk niemand. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Leuk dat mensen die er niks van weten hier posten. De GTA IV "aanbevolen" specs zijn goed genoeg om het spel te starten. Dat houdt niet in spelen. je krijgt maximaal 15FPS op lowest. Als je je budget post in de Hardware fora dan kunnen wij een PC samenstellen die zo veel mogelijk krijgt voor je budget. Aanbevolen specs om het spel op te starten ? En de minimale specs dan? Ik dacht toch dat je met aanbevolen specs toch normaal/goed kunt spelen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Ik neem hier maar de gulden middenweg: de minimale eisen zijn goed genoeg op het spel op te starten en op de laagste grafische instellingen te spelen met een FPS van rond de 25. De aanbevolen eisen zijn goed genoeg om sommige instellingen wat hoger te zetten en toch nog een degelijke framerate (+/- 30) over te houden. Wil je echt goed zitten moet je toch wat hogere eisen nemen (vooral qua videokaart dan, een quadcore is goed genoeg). Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 januari 2011 Rapport Geplaatst: 18 januari 2011 Neem ook in het achterhoofd dat GTA4 nogal racistisch is, gelijke pc´s met gelijke hardware en software zal verschil tonen in game performance, waarom is iedereen een raadsel, zo zie ik vaak zat mensen met een i7 die gewoon geen performance uit het spel knden persen. Na 7 patches is dit enigszins verminderd, maar toch is er nog een redelijk verschil te merken tussen pc´s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.